Beantwoord

Apps via wifi traag

  • 1 September 2019
  • 5 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik heb sinds drie maanden KPN Glasvezel. Het valt op dat de app buienradar via wifi traag werkt maar via de 4g snel gaat, terwijl mijn wifi verder wel snel werkt met 2.4ghz en 4ghz. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 September 2019, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Heb jij een Experia Box V10a?
Zo ja, geef die eens een factory reset.
Heeft dat een verbetering gebracht?
Idd V10a

Na een harde reset ben ik toch al mijn instellingen kwijt?

Kan de harde reset ook vanuit de interface van de Experia Box V10a?
Reputatie 7
Idd V10a
Na een harde reset ben ik toch al mijn instellingen kwijt?

Na een factory reset ben je inderdaad de instellingen zoals port-forwardings kwijt.
De wifi instellingen worden echter automatisch weer teruggeplaatst na een factory reset.

Kan de harde reset ook vanuit de interface van de Experia Box V10a?
Dat weet ik niet, ik heb nooit een V10a in handen gehad. Ik neem overigens aan van wel.
Reputatie 7
Badge +30

Kan de harde reset ook vanuit de interface van de Experia Box V10a?Dat weet ik niet, ik heb nooit een V10a in handen gehad. Ik neem overigens aan van wel.


Welkom, Rob! Dit kan. Log hiervoor in op 192.168.2.254, de inloggegevens staan op de sticker aan de onderkant van de box.
Ga dan links naar Administration, en dan bovenin naar Restore. Daar zit de knop om te resetten naar fabrieksinstellingen.

Let wel op het volgende: Als je de wifi instellingen ooit gewijzigd hebt via een servicetool van ons, dan worden die gewijzigde gegevens door ons opgeslagen, Als je dan reset via het resetgaatje zetten we de wifigegevens ook weer terug op die gewijzigde gegevens. Als je reset via de knop in de interface, dan wordt de wifi ook teruggezet echt op de fabrieksinstelling.
Na reset via inloggen zijn de problemen opgelost, werkt nu allemaal super.