Beantwoord

Arcadyan meerdere WiFi versterkers in een netwerk, kan IP adres niet vinden

  • 15 September 2019
  • 2 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb 3 stuks Arcadyan Wifiversterkers, allen via UTP kabel verbonden met de router.
Instellen is volgens mij gelukt, alleen ik kan nog maar op 1 versterker inloggen via het IP adres, de andere twee wordt het wachtwoord niet van geaccepteerd.
Ik kan er dus niet op inloggen, ik vermoed omdat er maar eentje word herkend?
Draaien die misschien op een ander IP adres? zoja hoe krijg ik die in beeld?

Inderdaad, ik ben meer van de plug and play, zodra het moeilijk word besteed ik er gerust een vrije zondag aan, als het dan nog niet werkt, ben ik op zoek naar een beetje hulp...
icon

Beste antwoord door SietzeB 15 September 2019, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik wilde mijn post verwijderen, inmiddels heb ik via een wifiscan het IP adres gevonden :)
Maar verwijderen schijnt geen optie te zijn..
Reputatie 7
Hoi @SietzeB, welkom bij ons op het forum 🙂 Goed om te lezen dat je het inmiddels hebt kunnen vinden en dat het werkt. Het topic verwijderen hoeft niet inderdaad, als iemand anders tegen hetzelfde aanloopt kan jouw oplossing voor hen ook de winnende actie zijn. Veel plezier met jouw weer werkende verbinding, als we je met nog iets kunnen helpen weet je ons te vinden.