Arcadyan VGV7519 automatisch terug naar fabriekinstellingen

• 14 juli 2013
  • 5 reacties
  • 5980 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een tijd dat mijn Experiabox (Arcadyan VGV7519) automatisch reset na een variabele tijd.

De instellingen verdwijnen en moet deze elke keer opnieuw instellen (back-up terug zetten)

Ik heb dit aangegeven bij de helpdesk en een andere Experiabox ontvangen, maar de problemen blijven optreden.

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Ik meende te herrineren door de cd te gebruiken met installeren dat er een kopie van je instellingen op de server van KPN wordt opgeslagen. Bij een harde reset zou een kopie hiervan terug worden gezet naar je modem.

Of dit ook met je geforwarde poorten e.d. is durf ik niet te zeggen.

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Immorthz,

Erg vreemd dat je modem zich om de zoveel tijd automatisch reset. Dit heb ik niet eerder meegemaakt en kan me ook goed voorstellen dat het vervelend is als je bepaalde instellingen gebruikt die afwijken van de fabrieksinstellingen. Wellicht dat het proces onderbroken wordt wanneer je zelf het modem reset via een paperclip reset aan de achterzijde van het modem.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reputatie 4
Badge +9
Beste Immorthz, 

We hebben al enige tijd niets meer van je gehoord, is het met de oplossing van Jessica gelukt?

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Hallo Boudewijn,

Inderdaad tijd geleden dat ik dit probleem heb gepost omdat ik op vakantie was.
Echter is het probleem niet helaas opgelost met het idee van Jessica.

Hoe nu verder? Want dit is erg onhandig!

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Immorthz, 

Welkom terug! Heb je een fijne vakantie gehad? Dit is inderdaad erg onhandig en ook niet de opzet vanuit KPN. Aangezien je al eens een nieuwe modem hebt ontvangen, wil ik graag wat meer onderzoeken. Hiervoor heb ik enkele gegevens nodig. Zou je me in een privébericht je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Met deze gegevens kan ik metingen uitvoeren en gerichter op je vraag ingaan!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Reageer