Arcadyan VGV7519 extern niet bereikbaar

• 17 september 2015
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Goede morgen,

Ik heb sinds kort een Arcadyan VGV7519 gekregen van KPN (ter vervanging van een thomson waar dit probleem niet optrad).

Het volgende probleem is ontstaan:

Na een dag is deze (Of een achterliggend apparaat) niet meer extern (via ipadres) bereikbaar. In de loggings kan ik niets vinden.

(ook een ping extern naar het betreffende ipadres geeft dan een time-out)

Intern is alles nog gewoon bereikbaar.

Na een restart van de router kan ik er weer extern bij, ook bij de achterliggende apparaten en kan ik de router ook pingen.

Lijkt mij dat dit een router is issue is waar KPN naar moet kijken maar de KPN klantenservice geeft aan dat de vraag over de router buiten hun ondersteuning valt.

Ik hoop dat iemand de tip heeft om dit te verhelpen, ik kan nu niet bij mijn bestanden wanneer ik  extern ben... (en dus niet werken) 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen Angie78,

Wat een vervelend issue, dit! Jammer dat je dit probleem nu ervaart. Ik adviseer om je modem een fabrieksreset te geven. Wil je me laten weten of het daarmee opgelost is? Ik ben erg benieuwd!

Goede morgen Marcia,

dank voor je bericht. na de laatste reboot (vorige week donderdag) doet het issue zich niet meer voor tot nu. Ik hou het in de gaten mocht het nogmaals gebeuren dan zal ik dat laten weten en een fabrieksreset uitvoeren.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Angie78,

Goed om te lezen dat het issue zich na de laatste reboot niet meer voorgedaan heeft :)

Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden! 

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer