Vraag

Arrogante opstelling ten opzichte van verzetten monteursafspraken

  • 26 July 2021
  • 7 reacties
  • 158 keer bekeken

Na het afgesproken tijdstip een mail ontvangen dat de afspraak verzet is. Hierover navraag gedaan bij de klantenservice (nette mensen, deze doen wel hun best) werd aangegeven dat lijnen niet klaar waren voor de verhuizing. De nieuwe poging zou over ruim 1 week zijn. Of er een monteur zou komen zou ook weer achteraf kunnen blijken, ze kunnen niets beloven.

Voor het verzetten van een afspraak alle begrip, een mailtje ontvangen na de afspraak is een arrogante opstelling. Tevens dat de klantenservice aangeeft, dat het met de volgende afspraak ook zo kan gebeuren, zo is nou eenmaal ons systeem.

Ze kunnen niet 1 dag eerder zien of de lijnen beschikbaar zijn. Dus gewoon dagje vrij nemen, thuis af zitten te wachten, arrogantie ten top.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Misschien zijn er wel veel monteurs naar Limburg om daar de boel weer operationeel te krijgen. Er is daar nogal wat aan de hand geweest. Een beetje begrip is dan op zn plaats denk ik.

Reputatie 7
Badge +10

In dat geval kun je klanten daar open en eerlijk over inlichten met wat er aan de hand is als er navraag wordt gedaan.  Maar mensen in het ongewisse laten is niet de juiste aanpak.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MPMPMP, 

Begrijp ik goed dat jij nadat jouw afspraak geweest zou moeten zijn pas bericht kreeg dat het is verzet? Dat is natuurlijk niet netjes. Mijn excuses door voor, dat hoort niet. Het kan een keer voorkomen dat ook vanuit ons de afspraak niet door kan gaan, maar dan moeten we dat natuurlijk wel goed communiceren. Ik ga er vanuit dat dit niet nog een keer zal gebeuren.

Beste Hanna, dat klopt, afspraak zou tussen 1 en 3 zijn. Om 3.15 bericht dat de afspraak was verzet. Mijn vraag aan de klantenservice was of de volgende afspraak zeker was, ook deze afspraak zo zou kunnen lopen was het antwoord.(overigens nette mensen, zo is het systeem van kpn)

Ik heb alle begrip dat er iets verzet wordt, geef het 1 a 2 dagen eerder aan. Zoals ik begrepen heb, werd kort van te voren gekeken of de lijn beschikbaar was (verhuizing) en was dat niet.

Dus mailtje dat we ruim een week moeten wachten, en waarop ?? Misschien weer verzetten achteraf.

Ik vind het een klant onvriendelijke behandeling.

M.v.g.

MP

 

Beste Hanna,

Ik zou graag een aanvulling geven op mijn reactie. Zowel in mijn bericht als vorige reactie geef ik aan dat volgens de klantenservice de verzette afspraak ook op deze wijze kan verlopen. Mailtje achteraf met afspraak verzet.

U biedt excuses aan, dat lost niets op. Op dat de volgende afspraak ook zo kan verlopen geeft u geen reactie. Kan nu niemand zich eens hard maken dat het beleid niet zo moet zijn. Alle begrip.voor het verzetten van een afspraak,  er zullen mensen op vakantie zijn. Enige vraag is verzet de afspraak op tijd, geef een bericht. KPN is een communicatie bedrijf toch ?

Ik help mijn schoonouders met verhuizen van dit soort dingen, de TV hebben ze bij Ziggo. Er werd aangeven, misschien is het wel makkelijk alles bij één. De TV werkte vanaf de eerste dag, 

MP

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @MPMPMP, 

Ik ben bang dat ik je verkeerd begrijp. Het probleem is toch dat je pas na jouw uiteindelijk afspraak bent geïnformeerd over jouw nieuwe afspraak? 

Het kan inderdaad voor komen dat we klanten (tijdig) mailen met een nieuwe afspraak. Maar deze is altijd te verzetten mocht de nieuwe afspraak niet naar wens zijn/niet goed uitkomen. 

Hallo Hanna,

Bedankt voor je reactie 

Over de nieuwe afspraak heb ik gebeld of het zeker is dat deze afspraak dan wel doorgaat omdat de eerste zomaar verzet is door kpn.

Her antwoord van de klantenservice was dat daar geen zekerheid over gegeven kan worden. Zouden de lijnen o.i.d. t.b.v. de verhuizing dan niet klaar zijn, vervalt het gewoon.

Dat het een keer misgaat, dat het verzet moet worden alle begrip, kpn zou ook afhankelijk zijn van andere partijen, ook dat begrijp ik. Maar bij een antwoord dat ook deze afspraak zomaar kan vervallen zonder vooraf bericht denk ik dat er iets niet goed gaat bij de kpn

De meneer van de klantenservice was vriendelijk en netjes, hij zal ook niets anders kunnen toezeggen.

Het gaat om een afspraak op 3 aug. Tussen 8 en 10 uur in Meppel. M.i. zou het reeel zijn als het niet kan, dit uiterlijk 2 aug afgezegd wordt.

Mvg

MP