Beantwoord

@KPN webcare/KPN glasvezel (nav klacht.nl)

• 26 november 2012
  • 1 reactie
  • 9886 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Naar aanleiding van de reactie van webcare via PM op dit topic: http://forum.kpn.com/t5/Internet/Wanneer-VDSL-in-Leiden/td-p/63788 (hetgeen ik de betreffende webcare medewerker niet kwalijk neem, zeg ik erbij! 😉 ), heb ik uiteindelijk toch een klacht geplaatst op de site klacht.nl, omdat bleek dat KPN ook het komende jaar geen plannen heeft om voor een deel van mijn woonstad Leiden, VDSL (of glasvezel) beschikbaar te maken.

Zojuist ontving ik op deze klacht een reactie van -naar ik aanneem- een webcare medewerker met de initialen 'BA' (ik quote 'm even hier, zodat de betreffende medewerker weet dat het om mijn klacht gaat):

Je kunt het beste contact met ons opnemen via het KPN forum, Twitter of Facebook. Dan kunnen we je gemakkelijk verder helpen. Ik hoop snel van jullie te horen. Noem@KPN_webcare/ KPN glasvezel en dan pikken we het vanaf daar op. ^BATer aanvulling: het gaat om de wijk Stevenshof (postcodegebied: 2331).

Ik verneem graag van u of er toch nog iets mogelijk is.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Burhan 27 november 2012, 09:31

Beste Wz,

Ik heb bekeken hoe het in jouw woonplaats staat met de aanleg van glasvezel. In bepaalde wijken is een glasvezelnetwerk aanwezig. Echter in jouw wijk staat er voor de komende 12 maanden niets gepland. 

Om hier meer informatie over te verkrijgen verwijs ik je door naar Reggefiber. Het nummer van Reggefiber is: 0883131063. Als je dit nummer belt kun je meer informatie vragen over hoe dit toch te realiseren is of waarom het niet gaat gebeuren.

Ook wat betreft VDSL is er niet bekend of en wanneer dit voor jouw regio mogelijk is.

Mijn excuses dat ik op dit moment niet meer informatie voor je heb over dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Beste Wz,

Ik heb bekeken hoe het in jouw woonplaats staat met de aanleg van glasvezel. In bepaalde wijken is een glasvezelnetwerk aanwezig. Echter in jouw wijk staat er voor de komende 12 maanden niets gepland. 

Om hier meer informatie over te verkrijgen verwijs ik je door naar Reggefiber. Het nummer van Reggefiber is: 0883131063. Als je dit nummer belt kun je meer informatie vragen over hoe dit toch te realiseren is of waarom het niet gaat gebeuren.

Ook wat betreft VDSL is er niet bekend of en wanneer dit voor jouw regio mogelijk is.

Mijn excuses dat ik op dit moment niet meer informatie voor je heb over dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer