Beantwoord

Authenticatie probleem

  • 22 January 2019
  • 3 reacties
  • 1101 keer bekeken

De WiFi valt steeds weg!! Hij geeft aan dat hij verbonden is,maar geeft een authenticatie probleem. Ik heb hier al vaker last van gehad en de vorige keer bleek de fout buitenshuis te liggen. Er was een netwerkkaart niet goed en daardoor had ik dit probleem. Nu wordt er iedere keer een ander kanaal gezocht,maar het probleem blijft. Ik heb pas de nieuwe V10a box gekregen,maar sindsdien alleen maar problemen. Eerst traag en nu dus niets meer. Graag een oplossing want anders zie ik mij genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere provider. Ben al meer als 20 jaar bij KPN,maar nu heb ik het wel gehad. En dan ook nog zeggen dat als er een monteur moet komen,dat je dan ook nog moet betalen,als blijkt dat het probleem bij jouw vandaan komt. Het werkte 10 jaar zonder problemen en nu ineens een hoop gezeur.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 January 2019, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Een V10A ... snik ... snik.
Ik hoop dat de firmware upgrade om al deze ellende te verhelpen snel door KPN uitgerold zal gaan worden. Je bent absoluut niet de enige die tegen deze problemen aanloopt, de V10A heeft helaas nog een aantal vervelende kwaaltjes.

Als je op het forum zoekt naar V10A dan zal je veel topics vinden waarin soortgelijke problemen gemeld worden.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Rijpel, welkom! Wat vervelend dit.. Wjb zegt het al: je bent helaas niet de enige met wifiproblemen op de V10A. Ook ik hoop dat er snel een upgrade komt. Voor nu wil ik toch kijken of ik iets kan vinden, wil je daarvoor je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb jij zelf al eens de wifi tuner doorlopen?

Over de monteur: we zijn verplicht te melden dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden voordat we de monteur inboeken. Stel jij zegt: de Experiabox doet het niet, de monteur komt en ziet dat de stekker er niet in zit, dan zijn de kosten voor jou. Even een heel simpel voorbeeld. Normaliter komen de kosten van de monteur gewoon voor onze rekening!
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, kan ik er vanuit gaan dat je eerst voldoende informatie hebt? Als je nog hulp wenst, laat het me vooral weten.