Beantwoord

Authenticatie probleem op Lenovo tablet

  • 11 November 2019
  • 3 reacties
  • 474 keer bekeken

 Beste we hebben een expedia V9 en een lenovo tablet .. zelfs bij t uitzetten van alle ander aangesloten wifi app. Blijft hij authenticatie probleem

geven.. zelf na t tablet terugzetten naar fabrieksinstellingen..

hoe is dit op te lossen

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 November 2019, 11:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dan voer je een verkeerd wachtwoord in. Zo simpel is dat.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Biodeal, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Deze foutmelding heeft inderdaad wel echt te maken met het ingevoerde wachtwoord. Heb je de Experia Box misschien onlangs gereset, waardoor het wachtwoord ook weer teruggezet is naar toen je de Experia Box hebt gekregen? Of heb je het WiFi wachtwoord zelf aangepast?

Ik zou willen aanraden om te controleren wat het WiFi wachtwoord is, en het daarmee opnieuw te proberen. Lukt dit niet? Je kan op 2 manieren de netwerknaam en beveiligingssleutel van je Draadloze netwerkgegevens (SSID/WPA) of modem (Experia Box) vinden;

Via onze online Servicetool

Deze optie bevelen we aan als je thuis bent én een werkende internetverbinding hebt.
Naar de Servicetool

Via de Experia Box

Als je de gegevens hiervan niet meer weet, moet je de Experia Box resetten. We leggen je stap voor stap uit hoe je dit moet doen. Dit zijn dezelfde stappen als wanneer je het wachtwoord van modem niet meer weet.
Experia Box resetten

Wil je laten weten of het hiermee gelukt is?

Reputatie 7
Badge +21

@Biodeal, heb je mijn reactie hierboven gelezen? Ik ben benieuwd of het inmiddels gelukt is om de melding te laten verdwijnen :slight_smile:  

Reageer