Authenticatieprobleem mobiel toestel

  • 9 November 2019
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Beste lezer,

 

Ik heb een mobiel en wil daarmee op de wifi.

Heb de correcte sleutel ingevoerd, maar de verbinding wil niet lukken.

Bij wijze van proef de tablet van de wifi gehaald en wee opnieuw proberen te verbinden, maar ik krijg voortdurend de melding van ‘authenticatieprobleem’. Heb mij experiabox al een keer opnieuw opgestart, maar het probleem blijft zich vordoen.

 

Wat kan een wijze volgende stap zijn?

 

groet, Marcel

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je? Heb je de experiabox al een keer een harde reset gegeven En gaat het om de 2,4Ghz of 5 GHz?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @M.v.M., welkom! Ik ben ook benieuwd naar de vragen die Joep stelt. Voer je wel het juiste wachtwoord in? Heb je zelf een wachtwoord aangemaakt wellicht? Je kunt via onze servicetools ook je wachtwoord aanpassen, hopelijk is het zo opgelost. 

Beste mensen,

 

Ik heb de experiabox 10 met 2.4 Ghz.

Ik heb al een harde reset gegeven, maar het probleem blijft zich voordoen.

Ik ga nu mijn wachtwoord maar eens aanpassen via de servicetools.

Zal laten weten wanneer het gelukt is.

 

groet, Marcel

Reputatie 7
Badge +30

Ha @M.v.M., is het nog gelukt om met hulp van de servicetools het wachtwoord aan te passen? Als we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.