Beantwoord

Authenticatieprobleem WiFi

  • 24 August 2019
  • 6 reacties
  • 176 keer bekeken

goedemiddag een vraagje het zal waarschijnlijk niets met KPN te maken maar toch deze vraag een nieuwe tomtom gekocht met wifi ontvangst wil me thuis aanmelden op de wifi maar gaat me niet lukken steeds de melding authenticatieprobleem verschillende wachtwoorden geprobeerd ook diegene waar mijn andere apparaten die wel wifi ontvangst hebben. Maar blijf deze melding hebben iemand idee?
icon

Beste antwoord door Joran 28 August 2019, 10:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Welk type Experia Box heb je?
experia box V9
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @john1957, vreemd dat verbinding maken zo moeilijk gaat. Heb je de juiste hoofdletters gebruikt (als het wachtwoord hoofdletters heeft)? Welk type TomTom is dit? Ik kan even zoeken of er meer verbindingsproblemen bekend zijn - en mogelijke oplossingen.
Hoi Joran idd is dat vreemd ik de goede letters idd gebruikt zoals het moet het gekke is als ik aanmeld op de WiFi met mijn telefoon geeft dat geen problemen het is een Tom Tom go 520 voor trucks weet niet of dat wat uitmaakt? Grt john
Reputatie 7
Badge +28
Ik hoopte dat de handleiding meer tips zou geven maar daar komt niet veel uit 😞 Ik denk dat je het best even contact op kunt nemen met TomTom (020 850 1007, doordeweeks van 09:00 - 17:30). Met jouw WiFi verbinding lijkt niets mis aangezien andere apparaten wel goed werken. Ik ga ervan uit dat hun helpdesk je kan helpen met het instellen.
Dank je wel Joran gaan we doen het John

Reageer