Beantwoord

Automatische incasso mislukt.

  • 7 October 2019
  • 2 reacties
  • 163 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste KPN.

Naar het schijnt is op 01-10-2019 de automatische incasso mislukt, nu heb ik vandaag vooralsnog via internet bankieren het termijn bedrag in orde gemaakt. Maar nu ben ik er achter gekomen dat je het verschuldigde bedrag ook via de KPN in orde kan maken, volgens mij moet dit toch geen probleem zijn, als alle factuur gegevens kloppen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 October 2019, 19:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Excuses voor het late antwoord, @Slompie . Dat zou niet uit moeten maken.
Zal ik voor je controleren of het gelukt is? Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!