Beantwoord

back-office is op vakantie

  • 18 September 2019
  • 22 reacties
  • 191 keer bekeken

helaas al bijna 2 maanden bezig om een glasvezel aansluiting te realiseren. elke keer weer bellen ( en in de wacht staan) daarna wordt het weer doorverwezen naar het back-office welke binnen 3 werkdagen contact zullen opnemen. Helaas is het back-office niet aan het werk en heb ik nu na 2 weken en meerdere keren bellen nog steeds geen contact kunnen krijgen met een medewerker die wel in staat is om het probleem op te gaan lossen. Ik ben bang dat het toch een ziggo abonnement moet gaan worden. top kpn!!!!
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 September 2019, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Hoi @mdix . Dat klinkt allesbehalve okay.
Je bent een nieuwe klant en de levering van glasvezel is vertraagd? Begrijp ik dat goed?
Ik wil graag kijken wat ik hier aan kan doen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Erwin 

Ik zit met het zelfde probleem wij zouden ook glasvezel krijgen van kpn.

De back office zou contact opnemen met mijn maar ook niets meer gehoord.

Het zou opgelost zijn voordat wij naar ons nieuwe adres zouden gaan maar wij gaan daar dus zaterdag al heen maar nog steeds niets gehoord

 

Hoi @Verkaadje . Welkom op het forum.

Zo te zien heb jij een zogenaamde pre-order gedaan. Het fysieke stuk van de glasvezel is nog niet in orde. Dat wordt verzorgt door KPN Netwerk.  

Als ik de mails bekijk was er eerst sprake van 5 januari 2021. Herken jij dit ook?

Later zie ik dat deze datum nog veel verder verplaatst is naar 1 juni 2021.

Mijn vraag aan jou: Is er een concrete aansluitdatum met jou besproken? 

Hoi Erwin 

Ja klopt eerst zou dat 5 januari worden.

Ik heb toen aangegeven dat wij morgen gingen verhuizen.

Er is mijn toen beloofd dat ik internet zou hebben als wij zouden verhuizen.

Ik kreeg ook toen de mail dat het verplaatst zou worden naar 1 juni toen heb ik weer contact gezocht en er werd mijn verteld dat ik die mail als niet verzonden kon zien omdat het wel eerder zou worden daarna heb ik niets meer gehoord.

Ik weet dus helemaal niets.

Er zit al een kastje in de meterkast dus het lijkt me niet zo heel veel werk meer.

Ik vind het gewoon erg vervelend dat ik hier zo achter aan moet zitten.

Wij hebben ook 2 kids die heel graag tv willen kijken en dat lukt nu dus ook niet.

Je hebt wel het noodpakket ontvangen? Dat is niet heel luxe maar je kunt er in ieder geval op één tv mee kijken. 

Ik ga nu navraag voor je doen over wat er nu klopt van al die wensdatums.  Ik kom er op terug. 

Hallo Erwin 

Wat houdt de noodpakket in?

Ik heb namelijk nog geen nood pakket gekregen zo ver ik weet.

 

 

 

 

 

Een noodpakket bevat een digitenne kastje waarmee je op 1 tv kunt kijken en een  Mifi router met een simkaart internet bundel van 50 Gb 

Tanx jimny 

Wij hebben dus maar een deel daarvan gekregen.

Wij hebben alleen die mifi (hotspot) met simkaart.

En geen Digitenne kastje 

 

 

 

 

 

Tanx jimny 

Wij hebben dus maar een deel daarvan gekregen.

Wij hebben alleen die mifi (hotspot) met simkaart.

En geen Digitenne kastje 

 

Daar moet een moderator kpn even voor zorgen dat je die alsnog krijgt

 

 

 

 

Hoi @Verkaadje . Helaas nog geen bericht over de aansluiting zelf.

Ik ga een collega vragen of hij een digitenne tuner kan sturen. Ik kom er z.s.m. op terug. 

Hallo Erwin 

 

De digitenne tuner komt als het goed is vandaag binnen.

Ik heb maandag ook gebeld met kpn en met kpn netwerk.

Bij kpn netwerk kwam er dus uit dat er nog niet eens duidelijk was dat de kastjes in de meterkast al waren aangesloten. (dit is l bijna 3 weken terug)

De medewerker die ik gesproken heb heeft een mail gestuurd ik heb hier dus nog niets van gehoord.

De medewerker van kpn zelf zou onze hotspot verlengen want deze loop af op de 24ste dus net voor de kerst.

Ik heb hier alleen nog geen bevestiging van ontvangen dus ik weet niet of dit nu geregeld is of niet.

Ook zei de medewerker dat we per mobiel telefoon nummer 100 gb konden krijgen maar ook dit is nog niet gebeurd.

Zoals ik al eerder zei wij hebben kinderen dus die 100 gb per mobiel telefoon nummer is dat wel handig voor het beeld bellen met school.

Ik weet niet of u dit wellicht zou kunnen regelen?

 

met vriendelijke goet,

 

Patricia Van Diepen

 

Hoi @Verkaadje . Ik zie inderdaad dat er recentelijk een gesprek is geweest.

Wat ik er nu van begrijp is er dus wel een fysieke lijn aangelegd maar hebben wij van KPNnetwerk nog geen seintje ontvangen. Ik lees dat jij ging bellen met KPN netwerk. Wat hebben ze precies verteld.

Kun je de mobiele nummers waar ik een gratis weekbundel op moet zetten in je profiel (onderste veld) vermelden en mij een seintje geven? 

Hallo Erwin 

 

Ja klopt het witte kastje hangt in de meterkast.

Er is een mail uitgegaan naar de onderaannemer wat daar precies in staat weet ik niet.

Maar de gene die ik aan de lijn had die zei wel dat de onderaannemer had gezegd dat het dossier dicht mocht omdat ze er niet zo snel aan toe kwamen.

Het dossier is dus nu weer geopend daardoor dus ik hoop dat jullie van jullie kant ook kunnen pushen.

En het stond dus niet goed in het dossier daardoor dat de kastjes al geplaatst zijn.

Ik zou per mail op de hoogte gehouden worden maar ik heb dus nog niets verder gehoord.

Ik zal mijn nummer invullen op mijn profiel waar het naar toe mag.

 

    

hallo Erwin 

 

ik heb je ook een prive berichtje gestuurd met mijn nummer.

 

Ik heb op dat nummer een weekbundel gezet. Wat dat noodpakket betreft: Dat zou moeten blijven werken totdat we jou daadwerkelijk kunnen aansluiten.

Verder zullen we de reactie af moeten wachten ben ik bang. Ik betreur de hele gang van zaken maar heb geen middelen om dit te bespoedigen. 

Hoi Erwin

 

Tanx voor de weekbundel.

Ik heb vrijdag een mail gehad dat als het goed is we 5 januari glasvezel hebben.

Ook heb ik reeds het Digitenne kastje gehad.

Helaas is het bereik hier slecht dus die krijg ik niet aan de praat helaas.

Voorlopig dus nog dvd's kijken en anders streamen.

 

Zou het nog uitmaken als de antenne buiten hangt? Zo ja, kan ik proberen om een montage setje voor buiten te sturen. 

Hoi Erwin

Ik durf het niet te zeggen of dat iets gaat uitmaken.

Het enige wat ik weet is dat mijn vertelt is dat we erg slecht bereik hebben hier.

Maar mijn man zegt ook als we nu voor zeg 2 weken een gat moeten boren voor die antenne is ook zonde.

Zolang we de GB kunnen laten opladen gaan we het waarschijnlijk ook wel redden.

Ik hoop alleen dat modem en tv kastje voor het glasvezel optijd verstuurd worden.

Er is mij verteld dat dit z'n 1,5 week voordat het abonnement in gaat gebeurd dus ik ben benieuwd zeker omdat Postnl het nu zo druk heeft.

 

 

Er komen twee lastige weken aan, inderdaad. Laten we op het beste hopen.

Mocht het eind van die bundel in zicht komen, laat het weten. Ik werk ook tijdens de feestdagen. 

Hoi Erwin

Zou u nogmaals een bundel op onze telefoonnummers willen zetten?

 

Ik heb een bundel op dat nummer in je privebericht gezet. Als er nog een nummer is, stuur me die even via privébericht.Â