Beantwoord

Bankierbeveiliging en firefox

  • 8 March 2019
  • 8 reacties
  • 490 keer bekeken

als ik firefoxbrowser gebruik dan start heel vaak de automatische bankierbeveiliging niet en sluit hem dan ook niet zelf af. ik moet dan via opties-->addons--> de app van F-Secure uitschakelen en weer opnieuw inschakelen om de popup te verkrijgen dat de lijn beveiligd is tijdens internetbankieren. weet iemand waar dit aan ligt en wat ik eraan kan doen? bvd
icon

Beste antwoord door mlink-1972 10 March 2019, 09:32

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @Wim616
De automatische bankierbeveiliging slaat in de regel alleen aan als er een financiële website, zoals je eigen bank, geopend wordt.
Waarom dat in Firefox niet goed werkt weet ik niet.
Hoe gaat het in andere browsers, zoals IE, Edge, Chrome etc.?
in de andere browsers doet hij het wel goed althans in edge. echter werk ik het liefst met firefox omdat ik hier iets meer vertrouwen in heb echter blijkt dat niet uit werking van bankierbeveiliging. bedankt in ieder geval voor je reactie
in de andere browsers doet hij het wel goed althans in edge. echter werk ik het liefst met firefox omdat ik hier iets meer vertrouwen in heb echter blijkt dat niet uit werking van bankierbeveiliging. bedankt in ieder geval voor je reactie
Hallo @Wim616 ,
je zou de cookies in firefox eens kunnen verwijderen en opnieuw opstarten en/of de instellingen van firefox en kpn veilig even nalopen.
Hier werk ik ook met Firefox, bij mij gaf hij bij een oude versie van Firefox problemen. Dit is echter al een tijdje geleden.
Misschien Firefox even opfrissen.
Dat kan zie link.
https://support.mozilla.org/en-US/kb/refresh-firefox-reset-add-ons-and-settings

NU start de extensie perfect op, hij sluit alleen niet af als ik een betaal/bank site verlaat. Echter komt er boven in beeld de optie om dit handmatig te doen.
Reputatie 7
Badge +21
@Wimm616, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Heb je de tip van @mlink-1972 al kunnen opvolgen? 🙂 Zo niet, dan kijk ik graag nog even met je verder. Want gaat het dan in combinatie met KPN Veilig? Of gebruik je een andere beveiliging voor je computer? Soms kan het ook helpen om KPN veilig dan even te verwijderen en opnieuw te installeren.

Ik hoor graag of je hier nog hulp bij kan gebruiken 😉
Hallo @Susan_ ,
Bankierenbeveiliging is een typisch onderdeel van F-Secure, bij jullie KPN-veilig.
Reputatie 7
Badge +21
@Jan-D, klopt inderdaad. Maar andere programma's hebben ook zeker zo'n beveiliging erin zitten. Vandaar mijn check-up vraag hiervoor.

@Wim616, kan ik je hier nog bij helpen?
ik dank iedereen voor de reacties. maar hou dit topic nu voor gesloten.

Reageer