Beantwoord

Bax shop

  • 26 August 2019
  • 7 reacties
  • 286 keer bekeken

Sinds een korte tijd kan ik de site www.bax-shop.nl niet meer raadplegen op elk apparaat binnen mijn privé netwerk.
Op iPhone exact hetzelfde probleem als ik WIFI gebruik. Zet ik deze uit dan werkt het wel via de KPN verbinding.
Een probleem die ik samen met de helpdesk van KPN heb proberen op te lossen maar helaas geen resultaat.
Wat heb ik allemaal gedaan?
Eerst op de laptop mijn antivirusprogramma (BullGuard) uitgezet ook andere computers gebruikt en Ipad van mij werk. Buiten mijn privé netwerk werkt dit normaal.
KPN medewerker van helpdesk heeft gekeken naar de instellingen van mijn experia box, die ik terug gezet heb naar fabrieksinstellingen. Alles correct daar.
Nog steeds geen site van Bax-Shop te raadplegen.
Wie weet een oplossing?
Vriendelijk groet
Wim
icon

Beste antwoord door WimC 26 August 2019, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag Sailor2,
Ik heb het net geprobeerd met de link: https://www.bax-shop.nl/
en dat ging prima.
Waarschijnlijk doe jij dat ook en in dat geval weet ik geen oplossing.
Je kunt dan het beste even wachten op een webcare medewerker/ster van KPN.
Als je alvast je forumprofiel aanvult met je naam, adres, klantnummer e.d. dan werkt het sneller als iemand contact met je opneemt.
Niet hier invullen maar rechtsboven in je profiel.
Dat is alleen zichtbaar voor jezelf en webcaremedewerkers van KPN.
Met vriendelijke groet,
Robert
Hallo Wim,

Sinds een korte tijd kan ik de site www.bax-shop.nl niet meer raadplegen op elk apparaat binnen mijn privé netwerk.
Op iPhone exact hetzelfde probleem als ik WIFI gebruik. Zet ik deze uit dan werkt het wel via de KPN verbinding.
Een probleem die ik samen met de helpdesk van KPN heb proberen op te lossen maar helaas geen resultaat.
Wat heb ik allemaal gedaan?
Eerst op de laptop mijn antivirusprogramma (BullGuard) uitgezet ook andere computers gebruikt en Ipad van mij werk. Buiten mijn privé netwerk werkt dit normaal.
KPN medewerker van helpdesk heeft gekeken naar de instellingen van mijn experia box, die ik terug gezet heb naar fabrieksinstellingen. Alles correct daar.
Nog steeds geen site van Bax-Shop te raadplegen.
Wie weet een oplossing?
Vriendelijk groet
Wim

Je bent niet de enige. Hier (https://forum.kpn.com/internet-9/bepaalde-internet-site-niet-meer-bereikbaar-478646) loopt ook een draadje. Zelf ben ik al een paar dagen aan het zoeken naar een oplossing voor de website van IFTTT. Net als bij jou, had KPN ook geen oplossing voor mij.
Behalve dat ik de vraag op het forum kon zetten omdat daar (hopelijk) de specialisten zitten.
Reputatie 5
Badge +6
Volgens mij werkt het nu weer, bij mij in ieder geval wel...
Bij mij werkt het gelukkig weer, dank voor de antwoorden.
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig naar de oorzaak en oplossing.
Het werkt bij mij ook weer. Het mag nu toch wel duidelijk zijn dat het niet aan de hardware/software van de mensen heeft gelegen.
Bij mij werkt het gelukkig weer, dank voor de antwoorden.
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig naar de oorzaak en oplossing.

Werkt idd weer. Mogelijk gehost bij Instart.com ?
Forum KPN | Kan geen sites gehost door Intart bereiken inclusief hun eigen site

www.bax-shop.nl
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb geen idee wat de oorzaak was eerlijk gezegd. Voor zover ik weet geen storing geweest aan onze kant, dus ik neig naar een hostingprobleem.