Als ik via mijn TV de bestanden op mijn PC oproep, dit gebeurt via mijn thuisnetwerk, waarvan de experiabox de spil is, loopt alles goed. Maar na ongeveer een half uur, drie kwartier wordt de verbinding verbroken. Ik heb dit probleem bij Philips neergelegd, maar deze verwijst mij naar KPN, de experiabox, waarin instellingen gewijzigd zouden moeten worden.
Omdat de KPN via de e-mail niet te bereiken is, probeer ik op deze manier een oplossing te vinden.
Groet Tees
Beste antwoord door bommy84
Uhm... sorry, maar dit is echt een waardeloos geformuleerd hete lucht antwoord.
Als de TV verbinding vind zoekt hij niet verder. Uh, ja.. Duh?!?
als ie verbinding heeft moet ie t doen!
Ik vond dit op het internet:
gelukt! poort 80 en 443 moeten openstaan;
na diverse pogingen en restarts bleek het noodzakelijk te zijn om de software van de TV te updaten. hoewel tv aangaf dat de nieuwste software geladen was bleek bij controle op internet dat de geinstalleerde software van augustus vervangen kon worden door een versie van 26 dec 2011. Na deze update werkte NET TV direct
Ook heb ik her en der gelezen dat het auto updaten via de TV moeizaam gaat.
Hoe je poorten open zet, kun je in andere threads wel lezen.
Succes ermee en ik lach nog effe verder over dat kluitje dat Philips je geeft om het riet mee te bezoeken. Tss.
"Dit is een instelling" Welke dan?!? Hahahaha. Incompetentie is overal ;)
Bekijk origineel
Als de TV verbinding vind zoekt hij niet verder. Uh, ja.. Duh?!?
als ie verbinding heeft moet ie t doen!
Ik vond dit op het internet:
gelukt! poort 80 en 443 moeten openstaan;
na diverse pogingen en restarts bleek het noodzakelijk te zijn om de software van de TV te updaten. hoewel tv aangaf dat de nieuwste software geladen was bleek bij controle op internet dat de geinstalleerde software van augustus vervangen kon worden door een versie van 26 dec 2011. Na deze update werkte NET TV direct
Ook heb ik her en der gelezen dat het auto updaten via de TV moeizaam gaat.
Hoe je poorten open zet, kun je in andere threads wel lezen.
Succes ermee en ik lach nog effe verder over dat kluitje dat Philips je geeft om het riet mee te bezoeken. Tss.
"Dit is een instelling" Welke dan?!? Hahahaha. Incompetentie is overal ;)