Beantwoord

Bedrade verbinding TV met Siemens experiabox (zilver) onbetrouwbaar.

  • 14 april 2012
  • 3 reacties
  • 8124 keer bekeken

Ik heb een Philips internet TV (7000) verbonden met internet via mijn experiabox Siemens (zilver).

Als ik via mijn TV de bestanden op mijn PC oproep, dit gebeurt via mijn thuisnetwerk, waarvan de experiabox de spil is, loopt alles goed. Maar na ongeveer een half uur, drie kwartier wordt de verbinding verbroken. Ik heb dit probleem bij Philips  neergelegd, maar deze verwijst mij naar KPN, de experiabox, waarin instellingen gewijzigd zouden moeten worden.

Omdat de KPN via de e-mail niet te bereiken is, probeer ik op deze manier een oplossing te vinden.

Groet Tees

icon

Beste antwoord door bommy84 16 april 2012, 15:20

Uhm... sorry, maar dit is echt een waardeloos geformuleerd hete lucht antwoord.

Als de TV verbinding vind zoekt hij niet verder. Uh, ja.. Duh?!?

als ie verbinding heeft moet ie t doen!

Ik vond dit op het internet:

gelukt! poort 80 en 443 moeten openstaan;
na diverse pogingen en restarts bleek het noodzakelijk te zijn om de software van de TV te updaten. hoewel tv aangaf dat de nieuwste software geladen was bleek bij controle op internet dat de geinstalleerde software van augustus vervangen kon worden door een versie van 26 dec 2011. Na deze update werkte NET TV direct

Ook heb ik her en der gelezen dat het auto updaten via de TV moeizaam gaat.

Hoe je poorten open zet, kun je in andere threads wel lezen.

Succes ermee en ik lach nog effe verder over dat kluitje dat Philips je geeft om het riet mee te bezoeken. Tss.

"Dit is een instelling" Welke dan?!?  Hahahaha. Incompetentie is overal ;)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Enig idee wat dan precies aangepast moet worden?

Reputatie 5
Badge +7
Uhm... sorry, maar dit is echt een waardeloos geformuleerd hete lucht antwoord.

Als de TV verbinding vind zoekt hij niet verder. Uh, ja.. Duh?!?

als ie verbinding heeft moet ie t doen!

Ik vond dit op het internet:

gelukt! poort 80 en 443 moeten openstaan;
na diverse pogingen en restarts bleek het noodzakelijk te zijn om de software van de TV te updaten. hoewel tv aangaf dat de nieuwste software geladen was bleek bij controle op internet dat de geinstalleerde software van augustus vervangen kon worden door een versie van 26 dec 2011. Na deze update werkte NET TV direct

Ook heb ik her en der gelezen dat het auto updaten via de TV moeizaam gaat.

Hoe je poorten open zet, kun je in andere threads wel lezen.

Succes ermee en ik lach nog effe verder over dat kluitje dat Philips je geeft om het riet mee te bezoeken. Tss.

"Dit is een instelling" Welke dan?!?  Hahahaha. Incompetentie is overal ;)

Ik zal de tekst van Philips hieronder weergeven:

Ik weet het ook niet vandaar...

Erg vervelend om te horen dat dit zich bij u voordoet ik heb dit gelijk na het lezen van uw email voorgelegd bij de productspecialist. Dit geeft het volgende aan dit is een instelling in uw router wat het veroorzaakt namelijk uw tv toestel zoekt niet verder naar de verbinding zodra er vebinding is vastgelegd.  Hiervoor zou ik toch willen verzoeken om met de provider van uw router of fabrikant van uw router contact op te nemen.

Groet Tees

Reageer