Beantwoord

Beëindigen abonnement

  • 21 April 2019
  • 10 reacties
  • 349 keer bekeken

Hoe kan ik ik mijn abonnement tv, internet en mobiel beëindigen ivm verhogen abonnement kosten en schrappen van zenders.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 April 2019, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @M.Boone ,
als het goed is staat in de brief of e-mail de te volgen stappen om je abo aan te passen of te beëindigen.
Welke brief of e-mail ik heb nog niks gehad ik ga ook overstappen 9 zenders weg en 3,50 meer betalen is te gek voor woorden moet ik de aandeelhouderszijn BMW betalen
Reputatie 7
Badge +30
Beste @M.Boone, welkom! Je kunt hiervoor bellen met het gratis nummer 0800-0402 of chatten met één van mijn collega's. Dat geldt natuurlijk ook voor jou, @Voicemaster! Het versturen van mail en brief gebeurt in batches, als jullie deze nog niet hebben ontvangen, komt dit nog.
Ik heb inmiddels gechat met medewerker KPN. Die heeft twee adviezen gegeven. Ik heb er een opgevolgd. Namelijk via andere provider met overstapservice.
Reputatie 7
Badge +30
Jammer om te lezen, maar fijn dat je toch goed geholpen bent! Wellicht mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen.
Badge +12
Jammer om te lezen, maar fijn dat je toch goed geholpen bent! Wellicht mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen.


Niet persoonlijk bedoeld...maar wat een ongelofelijke arrogantie van KPN..
Reputatie 7
Badge +30
Ik wil absoluut niet arrogant overkomen hoor! Ik vind het heel jammer dat topicstarter weggaat omdat we de prijzen verhogen en zenders schrappen, maar ik kan daar helaas niets aan doen. Dus kan ik alleen reageren op de rest van het bericht, namelijk dat topicstarter wel goed geholpen is. Dat is namelijk ook belangrijk: dat je ook goed geholpen wordt als je onverhoopt toch weg wilt bij KPN. Excuses als ik een andere indruk heb gewekt, dat was niet mijn bedoeling.
Badge +12
Ik wil absoluut niet arrogant overkomen hoor! Ik vind het heel jammer dat topicstarter weggaat omdat we de prijzen verhogen en zenders schrappen, maar ik kan daar helaas niets aan doen. Dus kan ik alleen reageren op de rest van het bericht, namelijk dat topicstarter wel goed geholpen is. Dat is namelijk ook belangrijk: dat je ook goed geholpen wordt als je onverhoopt toch weg wilt bij KPN. Excuses als ik een andere indruk heb gewekt, dat was niet mijn bedoeling.

@Marcia_ : ik zeg juist dat jij er niets aan kunt doen. Ik bedoel ook niet dat jij arrogant overkomt, integendeel! Ik bedoel de arrogantie van de organisatie: bevalt het je niet?..dan ga je toch lekker weg! Wij verhogen de tarieven en kleden het steeds verder uit..lekker puh..Die arrogantie bedoel ik. Excuus als je dacht dat ik het persoonlijk bedoelde!
Ze geven niks om hun klanten.
Als de knip van de hoge pieten maar dik gevuld wordt op het eind van het jaar!

morgen ook maar eens bellen, 😡😡😡😡👎🏿👎🏿👎🏿💣💣
Net een paar maanden klant, maar door prijsverhoging en vermindering van zenders
kan ik toch per direct opzeggen?
Reputatie 7
Badge +30
Ik twijfelde een beetje, want je had het ook zo kunnen lezen vanuit mij natuurlijk 😉. Dank voor de verduidelijking en geen probleem natuurlijk!