Ik heb hier al veel over gelezen, maar helaas werkt het bij mij niet.
Sinds sept. 2020 wonen we in een nieuwe wijk, hier is glasvezel dus ook glasvezel van kpn.
Met de daarbij behorende modem.
Dit is door een monteur aangesloten, en ook de WiFi punten zijn door hem ingesteld.
Samen met hem een punten gezocht, alles werkte helemaal goed, tot dat ik bepaalde instelling moest veranderen in mijn modem ivm xbox.
Ik kon niet in de modem.komen, achteraf bleek dat er iets niet klopte met het ww dat op de sticker stond op de modem.
Dus ik kreeg een nieuwe, en sinds dien, weg vallend internet, WiFi punten met name de bovenste (zolder) met regeaat op rood.
Ik heb gedaan wat me werd gezegd, en zolas het ook hier is te lezen, aansluiten op de modem enz enz.
Maar nog werkt het niet, dus op aanraden van klantenservice, de kpn manager laten draaien ik heb 3x a 4x gedaan de laatste keer was ik tevreden, maar nu weer weg vallend internet metname 1e en 2e verdieping.
Dus ik vandaag naar de kon winkel, ik. Moest. Meer regelen ook ivm dubbele betalingen na de verhuizing (dit is geregeld)
De kpn medewerker vertelde. Me dat ik de WiFi puntem dmv de thuis app moest aansluiten, en nou komt het....
Ik heb dus die #beheerderswachtwoord nodig.…
Waar haal ik die vandaan!?
Modem resetten en dat ww pakken helpt niet.
Eigen ww aanmaken. Bij adim
... Ook die werkt niet!
Ik moet eerlijk zeggen kpn, ik ban vandaag (gisteren donderdag 26e) ruim 3u bezig geweest met jullie, en dan heb ik de overige minuten van de afgelopen keren niet mee geteld.
Ik word echt dood en dood moe.
Hoe kan ik 🤬inloggen in de kpn thuis app.
Want de QR codes kan ik ook niet gebruiken.
Want ik dek dat de monteur ze perongeluk heet meegenomen na instaleren, kan ze namelijk niet vinden
Beste antwoord door Babylonia
Bekijk origineel