Beantwoord

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app steeds fout

  • 21 June 2021
  • 3 reacties
  • 208 keer bekeken

Hallo, ik heb vandaag de thuis app op mn mobiel geïnstalleerd. Ik moest n wachtwoord kiezen en daarna heb ik 2 experia wifi kastjes aangesloten. Nu moet ik mn beheerderswachtwoord invoeren, maar hij geeft steeds aan dat deze fout is...ook het inscannen van de qr code werkt niet, want ook dat geeft hij aan dat t ww fout is.... Uiteindelijk alles gereset, ook mn modem en de app opnieuw geïnstalleerd. Weer moest ik n wachtwoord kiezen. Deze heb ik 2 keer ingevoerd en ik weet dus zeker dat ik t goede beheerderswachtwoord heb. Toch zegt de app steeds dat t n fout wachtwoord is .

Ook staat er soms dat er geen verbinding is met mn thuisnetwerk....Ik ben hier wel mee verbonden......

Wat kan in doen? Wie kan me helpen? Alvast bedankt! 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 June 2021, 12:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @mir001 en van harte welkom hier!

Het beheerderswachtwoord voor de KPN Thuis app is, als je Experia WiFi's hebt, het wachtwoord dat op de onderkant van de éérst aangesloten Experia WiFi staat. Kom je daarmee verder? Probeer het bij twijfel of als het niet lukt ook even met de wachtwoorden van beide Experia Wifi's. 

Hoi, net de app weer opnieuw gedownload, daarna was er meteen n update en nu doet mn wachtwoord het ineens wel ... Ik snap er niets van, maar ben blij dat t gelukt is!  Toch dank voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, net de app weer opnieuw gedownload, daarna was er meteen n update en nu doet mn wachtwoord het ineens wel ... Ik snap er niets van, maar ben blij dat t gelukt is!  Toch dank voor het meedenken!

@mir001 Het gaat erom dat 't werkt, goed om te horen :relaxed: En dank voor het delen! Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen betekenen.