Beantwoord

Behouden telfort email adres

  • 29 August 2020
  • 10 reacties
  • 1204 keer bekeken

Goedemiddag.

 

Ik heb een vraag met betrekking overstappen van Telfort naar Kpn.Nu weet ik dat straks alles automatisch overgezet gaat worden en je het email adres van Telfort behoud. Afgelopen donderdag heb ik contact gehad met klantenservice en gevraagd als ik nu zelf overstap of ik mijn Telfort mail adres kan behouden. En als dit niet zo is ik had gewacht totdat dit door KPN zelf zou worden gedaan en dan wel mijn Telfort adres zou behouden

 

Volgens de medewerker is dit geen probleem omdat men toch al bezig is alles over te zetten en Telfort en KPN toch nu 1 bedrijf zijn.

 

Nu heb ik dus de overstap gemaakt omdat deze medewerker heeft gezegd dat ik gewoon mij Telfort mail adres zal behouden ook  .

Vervolgens krijg ik het contract binnen in mijn email en daar staat opeens een andere email adres op …...@kpn.nl.

 

Ik weer bellen naar de klanten service en uitgelegd dat ik mijn eigen email adres kon behouden volgens een medewerker van de klantenservice KPN en op het contract een heel ander email adres staat vermeld die ik dan ga krijgen.

Deze medewerkster wist te vertellen :maakt u zich maar niet druk dit is een standaard brief die er dan uit gaat, u krijgt gewoon het eigen Telfort mailadres bij de overstap.

 

Ik lees op dit forum wel eens andere verhalen dat je bij zelfstandig overstappen niet je Telfort mail adres mee kan nemen.

Ik wil nu wel zekerheid en een bevestiging dat ik mijn ……...@telfort.nl mailadres ga behouden bij mijn overstap, ik heb namelijk twee weken de tijd om dit contract stop te zetten en alles te laten zoals het is?

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 August 2020, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Als je nú overstapt raak je je Telfort adres kwijt! De vaste diensten zijn nog niet bij KPN geïntegreerd dus ook @Telfort.nl adressen niet.

Als je een écht KPN abonnement wilt wacht dan totdat de vaste dienst van Telfort écht is geïntegreerd bij KPN. Dan kan je wel je Telfort.nl adres houden na "verlengen” met KPN Hussel.

Dat is toch vreemd als de klanten service van KPN mij wat anders verteld

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ron, welkom op het forum. 

Mijn oprechte excuses voor deze verkeerder informatie, en dat 2 keer. Die e-mailadressen kun je nu nog niet behouden bij een overstap. 

Om het wat makkelijk te maken kan ik de aanvraag zelf annuleren voor je, en daarnaast ook feedback geven aan de collega's die jou hebben gesproken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo Alex ik heb dit gedaan misschien kan je mij bellen op het 06 nummer

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, bellen is niet nodig. Als je hier een akkoord geeft ga ik de order voor je annuleren tot de overstap automatisch in gang wordt gezet. 

Hallo Alex.

Ik heb net ook nog even gebeld en een collega van jou gesproken Farah ,deze heeft het nu geannuleerd.

Misschien kan jij dit nog even checken voor mij of dit allemaal goed is gegaan want ik weet niet of wij elkaar goed begrepen. 

KPN zou mijn contract bij Telfort stop zetten ik neem aan dat ze dit nu niet meer doen nu het is geannuleerd  anders ben ik straks alles kwijt.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie inderdaad dat alles nu geannuleerd is. Telfort zal niet worden opgezegd. De overstapservice wordt in gang gezet op het moment dat KPN of een andere provider een modem aansluit en er een andere verbinding actief is, dit zal nu in ieder geval niet gebeuren.

PeterG schreef 9 maanden geleden “ Als je een écht KPN abonnement wilt wacht dan totdat de vaste dienst van Telfort écht is geïntegreerd bij KPN. Dan kan je wel je Telfort.nl adres houden na "verlengen” met KPN Hussel. “ Ik voeg me af of dat inmiddels is gerealiseerd. ik zou mij Telfort abo om willen zetten in een KPN glasvezel hussel, en mijn ..@telfort.nl adres behouden.

 

Richard

Reputatie 7
Badge +21

Jazeker @R.vdW 

Nadat eerder Telfort Mobiel was overgezet, is ook Telfort Thuis gemigreerd naar KPN. Zie dit topic:

Telfort Thuis wordt KPN Thuis | KPN Community

Je kan nu je Telfort.nl adres houden na "verlengen” met KPN Hussel. Vergelijk wel goed de verschillen in voorwaarden, prijzen en de inhoud van de verschillende pakketten. Onderdelen die in de oude situatie “gratis” waren (beter gezegd: bij de prijs inbegrepen), zijn nu opties geworden. Bedenk ook dat een keuze voor “Hussel” onomkeerbaar is, je kan niet meer terug.

dankjewel Ruud