Beantwoord

Lange levertijd glasvezel bij Online.nl

  • 30 May 2023
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Eind januari internet aangevraagd bij online.nl

 

kpn is de leverancier van de glasvezel in onze straat maar levert niet.

 

21-4 stond er eindelijk een afspraak maar toen is het werk niet afgemaakt. Na vele telefoontjes en mails nog steeds geen internet. En ook geen reactie op de vraag wanneer er dan wel geleverd wordt.

inmiddels wonen we er sinds 20-5

De buis onder sloot ligt er inmiddels dus het afmaken kan nooit heel veel werk zijn aangezien de rest van de straat al. Wel glasvezel heeft.

 

Echt belachelijk hoe kpn omgaat met de aanvraag en dan vooral de waardeloze communicatie. We zitten met twee bedrijven nu in huis zonder fatsoenlijk internet. 
4 maanden om een glasvezel in te voeren en dan nog niet kunnen zeggen wanneer het dan wel gaat lukken.. diep diep triest.

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 May 2023, 08:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

ach sommige mensen wachten al 1 jaar

Hallo @Michel Van Delden als klant van online.nl kan het KPN forum hier niets voor je betekenen.

Je kunt wel bij www.kpnnetwerk.nl de status van je glasvezelaansluiting zien via je postcode/huisnummer.

Als daar staat dat je een provider kunt kiezen, even bij online aan de bel trekken dat zij actie ondernemen.

Succes.