Beantwoord

Belazerd als nieuwe klant: de actie leek toch niet zo mooi te zijn

  • 1 December 2021
  • 17 reacties
  • 271 keer bekeken

Wordt ook gewoon via klantenservice ik verbind u door en dan hangen ze op 

maar ik ben 25 november klant geworden alles in 1 en wat krijg ik super WiFi twv. €200,- terwijl ik die ook wel voor €60,- had kunne hebben terwijl je nu een 32inch televisie krijg twv. €400,- is vindt het niet normaal !!! Belazerd voel ik me !! Ben nog steeds aan het tobbe met de super WiFi is door monteur ook maar van als goed is werkt het straks tot ziens

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 December 2021, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Badge +19

Tsja dat heb je met acties.  In eens zijn ze er dan in eens  zijn ze weer weg.

Joep leer lezen is dezelfde aanbieding zelfde week maar ook service van monteur  probeer je sterren te verdienen ofzo

Reputatie 7
Badge +24

... is dezelfde aanbieding zelfde week ...

Dus u had ook voor de tv kunnen kiezen en heeft nu spijt dat u dat niet gedaan heeft?

Reputatie 7
Badge +30

@SRik welkom op het KPN forum waar andere klanten en moderators jou graag helpen met je vraag.

Joep leer lezen is dezelfde aanbieding zelfde week maar ook service van monteur  probeer je sterren te verdienen ofzo

Dit is dus onnodig.

Doordat je verhaal niet helemaal duidelijk is, heeft Joep1965 niet helemaal doorgehad wat er nu precies speelt. Klopt het wat Nick83 zegt? Je hebt bij het nieuwe abonnement de SuperWifi punten gekozen, maar je had toch liever de tv gehad? In welk opzicht voel je je belazerd?

Reputatie 6
Badge +6

Wordt ook gewoon via klantenservice ik verbind u door en dan hangen ze op 

maar ik ben 25 november klant geworden alles in 1 en wat krijg ik super WiFi twv. €200,- terwijl ik die ook wel voor €60,- had kunne hebben terwijl je nu een 32inch televisie krijg twv. €400,- is vindt het niet normaal !!! Belazerd voel ik me !! Ben nog steeds aan het tobbe met de super WiFi is door monteur ook maar van als goed is werkt het straks tot ziens

Belazerd nog wel…blijkbaar was de actie (met super WiFi) op dat moment goed genoeg om er gebruik van te maken. Acties komen en acties gaan, soms heb je daar geluk mee en soms niet. Zou een beetje hetzelfde zijn dat ik bij de Albert Heijn ga klagen dat de wasmiddel ineens 2 voor de prijs van 1 is terwijl ik vorige week nog het volle pond moest betalen, dan blijf je bezig toch?

Reputatie 7
Badge +10

Dat de monteur ze voor 59euro per set bij zich heeft, is om "bestaande" klanten tegemoet te komen. 

Die zien dat de Superwifi’s gratis worden weggeven aan nieuwe klanten en kunnen ze daarom voor een fors verlaagde prijs aanschaffen bij de monteur. 

 

 

Bestaande klanten ?? als nieuwe klant kan je ze ook zo bestellen voor €29,50 per stuk dus als dat wist maar kom je pas achter als je klant bent via mijn kpn  dus als je dat weet kies je wel wat anders voor je geld maar dat zeggen ze niet 

 

Hallo @SRik via de door jou hierboven aangehaalde wifi-manager kun je alléén als bestaande klant gebruiken. Aangezien jij nu klant bij KPN bent, ben je dus een bestaande klant en geen nieuwe klant meer.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik begin nu wel het punt van @SRik te begrijpen. Hij of zij heeft gekozen voor een welkomstgeschenk ter waarde van 200 euro. Nu blijkt dat dit gebakken lucht was. De SuperWiFi's kan hij nu krijgen voor 59 euro.

JanD lezen Nick83 begrijpt hem gebakken lucht aanbieding terwijl je veel beter keuze had maar dat vertellen ze niet van tevoren maar nu kunnen andere dit lezen en de juiste keuze maken anders wordt je als nieuwe klant gewoon belazerd vandaar dit forum en ik hoor niks meer van kpn die zwijgen omdat ze nu misschien begrijpen dat het niet klopt voor de nieuwe klant 

 

ben benieuwd KPN ?? 
Anders kan ik net zo goed weer overstappen ik verlies er niks mee 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat de monteur ze voor 59euro per set bij zich heeft, is om "bestaande" klanten tegemoet te komen. 

Dit klopt: wij bieden de SuperWifi punten voor de superlage prijs van 59 euro aan. Maar als je als nieuwe klant het welkomstaanbod neemt met de twee gratis SuperWifi punten, dan hebben die wél de waarde van 199 euro. Ik begrijp dus helemaal wat je zegt, @SRik, maar het klopt dus wel. De SuperWifi punten hebben een waarde van 199 euro. Dat wij ze aan bestaande klanten kunnen aanbieden voor 59 euro staat daar los van.

@Marcia_ dat is niet waar !! Niet mooier maken 

ik zie ze toch nu ook zoals hierboven vermeld (met foto) dat al ik mijn kon opstart en WiFi manager inschakel om me WiFi in te stellen staat er zelfs bij (wil je WiFi versterken koop nu superwifi €29,50 per stuk) dus had mij €60,- gekost voor 2 als ik ze dan had gekocht 

 

dus in mijn beleving heb ik een abonnement met €60,- voordeel terwijl ik een tv had kunnen kiezen 

twv. €400,-  👍 goed gespeeld kpn

maar ik win er niks meer mee kpn is tevreden zo  en die super WiFi werk nog niet hier monteur heeft ook gedacht van kijk maar bekabeld doen ze het tot ziens straks kan je ze gewoon verplaatsen.
NOT!! Ze moeten bijna tegen je router aan staan   

Maar het gaat me in de aanbod klopt niet zeg dit dan adviseer je klanten want dit is echt zo 

zo is de super WiFi gebakken lucht aanbieding van €60,- 2st.   (Zo te bestellen bij kpn manager eenmaal als je klant ben) 

maar vergeet niet ze hebben een waarde van €200,- 🤨 alzo Kpn

misschien is het dan slimmer een tv of tablet te nemen zodat u daarna alsnog de super WiFi van waarde €200,- 

maar zodra u klant bent kunt u die bij mijn kpn 

wifi manager als bestaande klant speciaal voor u als klant voor €29,50 per stuk aanschaffen 

komt hij zo over klinkt wel als gebakken lucht aanbieding toch ? 
 

zie uw reactie graag tegemoet bedankt  @Marcia_ 

 

Hallo @SRik , of die dingen nu €199 de 2 kosten of €59 de 2 maakt in principe niets uit, je hebt ze gratis gekregen en daar gaat het om bij de welkomstaanbieding.

Bruto prijzen zeggen me niets.

Ik kocht van de week in een winkel een artikel met een brutoprijs van €59, nu voor ‘slechts’ €24,50, met airmiles eraf slechts €14, maar de fabrikant heeft zelf de prijs al laten zaken van €59 naar €30, dus die hoge korting die je zogenaamd krijgt is ook maar relatief. Ik kijk gewoon of het een prijs waard is, dan koop ik het, te duur, koop ik het niet.

 

Wat de persoonlijke visie van de KPN moderators is maakt helemaal niet uit. Zij volgen het protocol en daarin zal er nu niets meer mogelijk zijn.

@JanD heb niks aan je mening of vergelijking 

@Jeroen Ruiter ja dat begrijp ik klopt wat je zegt maar ik wou dit alles even gezegd hebben want echt kloppen doet het natuurlijk niet kwa aanbieding ik vind ze willen de vaste klant ook please (tegemoet komen) maar 

 

bij deze is de nieuwe er ingeluisd kwa aanbieding 

maar van kpn zelf een miljoenen bedrijf interesseert deze klant ik dus in dit geval 

een gevalletje van jammer voor je 

ik zou ze zo terug geven de super WiFi en ruilen maar dat is wat je zegt protocol en daar moeten we het maar mee doen als klant

maar als vaste klant heb je nu meer dan nieuwe klant das een feit €60,- lig je niet wakker van ik heb het gratis nou fantastisch 

mensen lezen dit hoop ik  behoeden van je eigen voordeel denk ik zo echt achteraf kun je dit weten 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat de persoonlijke visie van de KPN moderators is maakt helemaal niet uit. Zij volgen het protocol en daarin zal er nu niets meer mogelijk zijn.

Dit klopt! Nogmaals, ik begrijp echt wat je zegt, maar ik kan er niets anders van maken helaas:disappointed_relieved: . Ik hoop in ieder geval dat je veel plezier gaat hebben van de SuperWifi punten.