Beantwoord

Bellen vanuit buitenland met de klantenservice

  • 12 June 2019
  • 10 reacties
  • 1371 keer bekeken

Ik heb een klacht ingediend over glasvezel internet, dit moest per brief.
Zit nu in een ver buitenland. Ben gebeld door kpn maar ik wil niet 2,50 per minuut betalen.
Case gaat vervallen als ik niet reageer.
Ik heb gereageerd via de chat maar dat zou niet voldoende zijn.

Zou graag zelf bellen maar het nummer wat ik van de KPN chat werkt niet, krijg mijn eigen provider mobiel (Niet KPN). (+316 1200 1200)

Welk nummer kan ik bellen vanuit het buiteland?

Groet
icon

Beste antwoord door PeterG 14 June 2019, 14:31

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jerommek. Ik begrijp dat je op dit moment geen contact kan opnemen met onze klantenservice. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen hierin. Ik kan wel doorgeven dat je op dit moment in het buitenland zit en dat je niet de mogelijkheid hebt om contact op te nemen. Wanneer ben je weer terug in Nederland? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Ik zal een notitie achterlaten in onze systemen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Er is geen ander nummer beschikbaar v.u. buitenland. Als je idd een andere mobiele provider hebt krijg je dié met dat nummer. 1200 is het nummer van klantenservices voor alle providers. Welke je krijgt is afhankelijk van de mobiele provider.
Mss iemand in de buurt met wel een KPN mobiel? (nummer is v.u. buitenland niet gratis)

De tip van Vikash lijkt mij de enige andere optie. (zie laatste 3 regels in zijn bericht)
Het blijft vreemd dat zo'n groot bedijf voor een bestaande klant (internet glasvezel) geen telefoonnummer beschikbaar heeft dat vanuit het buitenland gebeld kan worden zonder mobiel abonnement.
Reputatie 7
Badge +21
Is het nummer niet zonder de 6?
+31 1200 1200 ?
Het blijft vreemd dat zo'n groot bedijf voor een bestaande klant (internet glasvezel) geen telefoonnummer beschikbaar heeft dat vanuit het buitenland gebeld kan worden zonder mobiel abonnement.
Tja, voor Thuis levert KPN alleen in Nederland. En als je mobiel bij KPN hebt dan neem je dié mee naar het buitenland waarmee je dan daar KPN kunt bellen. (gaat ook mank als je geen mobiele verbinding krijgt in buitenland)

Je zou nog het algemene (kantoor) nummer kunnen proberen ... als je zegt dat je v.u. buitenland belt en 'dringend' die of die moet spreken omdat anders het casenummer vervalt ...
Succes.

+3170 343 43 43
@huistijger

Ben je in het buitenland en wil je ons bellen? Bel dan naar +316 1200 1200. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.


(bron) (onderaan: regel het telefonisch > {stel je vraag via de telefoon} > ▶️ Ik bel van uit het buitenland aanklikken.
Sorry ik zie het niet
Reputatie 7
Badge +21
@Jerommek Helaas heb ik nog geen gegevens van jou mogen ontvangen. Ik heb daarom nog niet kunnen doorgeven dat je op dit moment in het buitenland zit. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
@Jerommek Helaas heb ik nog geen gegevens van jou mogen ontvangen. Ik heb daarom nog niet kunnen doorgeven dat je op dit moment in het buitenland zit. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Ik heb via chat al doorgegeven. Medewerker zou een notitie gemaakt hebben dat ik nog op vakantie ben en na de vakantie contact ga opnemen. Kennelijk werkt ook dat niet, kreeg net een sms dat de case gesloten is.
Al met al slechte zaak.
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat het erg vervelend is dat de case gesloten is, dit graag willen voorkomen. 😥
Ik hoop dat de klachtenafdeling jouw case weer kan oppakken, zodat je alsnog verder geholpen wordt.

Reageer