Beantwoord

Beloofde WiFi monteur belt niet

  • 2 August 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste lezer,

internet en tv van kpn. Aangesloten door 1 van jullie medewerkers, incl wifi versterkers en alles.
Nu is het wifi toch steeds heel traag en moet er een wifi monteur komen ( aldus jullie medewerkers).
Deze is mij al anderhalve week geleden beloofd... nu nog steeds niets gehoord.
net weer met kpn gebeld... ze kunnen niet zien wanneer ik ooit gebeld ga worden. Dit kan toch niet?
hoe lossen we dit op? Welk bedrijf kan ik hiervoor bellen? Mag ik zelf een monteur regelen en kosten declareren ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 15:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Suusenzo, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik begrijp dat je graag iets aan de WiFi wil doen, en dit jouw ook beloofd is. Dan moeten we dit natuurlijk wel nakomen! Ik weet niet wat er precies is afgesproken, maar wil dit graag achterhalen.

Om je hier zo snel mogelijk mee te kunnen helpen heb ik wat gegevens nodig, namelijk je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Wil je deze toevoegen aan jouw Forum profiel en mij een seintje geven wanneer dat gelukt is? Dan ga ik er achteraan!
Reputatie 7
Badge +21
@Suusenzo, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of is het inmiddels geregeld?

Reageer