Beantwoord

Ben helemaar klaar met KPN

• 7 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 9837 keer bekeken

Ben nog nooit zo een slechte provider tegen gekomen .

icon

Beste antwoord door erbebo 6 november 2012, 22:20

Hallo beste mede KPN gebruikers.

Ik wil graag even laten weten dat alles alsnog netjes is opgelost

door de KPN.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste erbebo,

Zal je dit verder kunnen en willen onderbouwen?

Ik zal dit graag willen onderbouwen.

Ze beloven je van alles, maar doen niets tot iets. Heb al eerder gemeld, dat ik een telefoonrekening van iemand anders kreeg, hier niet mee kon bellen , maar wel  de telefoonrekening.

Meneer, dat gaan we helemaal voor u oplossen. En zie. ca 15 a4 tjes verder met allerlei vreemde correcties en omwegen kreeg ik een ander eigen telefoon nummer. Wat schetst mijn verbazing, op mijn laatste factuur (die kunnen ze wel goed sturen) ja hoor  weer doodleuk een rekening van het andere telefoonnummer. Ben nu sinds 6 augustus bij KPN maar bij geen enkele provider zo behandeld. Ik vind het gewoon schandalig. En ga zeker alle betalingen storneren . Op die manier kan ik zelf bepalen wat ik wel en niet moet betalen . Televisie is ook iets waar ze kwaliteit beloven, maar ze hebben niet eens eeb fatsoenlijke geluids stream, ja ca 3 zenders. En dat is dan glasvezel supersnel

En nu maar zien dat ik zo snel mogelijk bij KPN weg kom.

Ik denk maar gewoon stoppen met betalen.

Met vriendelijke groet.

Reputatie 3
Badge +4
Beste rbenjamins,

Wat een nare omstandigheden. Probleem bij KPN is dat er, net als bij veel andere grote firma's, verschillende systemen naast elkaar draaien welke onderling maar een beperkte verbintenis hebben. Gaat het in een van deze systemen fout, is het vaak lastig om dat eenvoudig te herstellen en bijvoorbeeld te voorkomen dat iets wat niet gefactureerd moest worden, toch nog een keer gefactureerd word.

Als ik uw verhaal goed begrijp heeft een medewerker van de klantenservice eerder getracht de fouten te herstellen maar is dit helaas niet (geheel) gelukt. Ik denk dat je jezelf echter toch het beste nogmaals eens tot de klantenservice kan richten om tot een oplossing van je problemen te komen. Ondanks dat het misschien met een dergelijke situatie erg lastig is; Blijf rustig, leg je problemen uit, probeer deze één voor één te bespreken en vraag om oplossingen. Met niets doen, los je ook niets op.

Het technische probleem met je TV zal ook opgelost moeten kunnen worden. Heb zelf ook 4 toestellen aangesloten en met betrekking tot de kwaliteit van het beeld en geluid geen enkel probleem.

Met gewoon stoppen met betalen is nog nooit iemand wijzer geworden. Als je wenst te gaan stoppen met betalen dien je KPN eerst officieel in gebreken te stellen en te sommeren jou problemen op te lossen. Geef KPN een redelijke periode om tot een oplossing te komen, bijvoorbeeld 4 weken, en vermeld ook dat je anders overweegt om (tijdelijk) te stoppen met het betalen..

Over een incorrecte rekening bestaat sowieso enkel over het juiste deel een betalingsplicht. Als je in ieder geval betaald wat wel terecht is, kan jou het ook nooit verweten worden dat je helemaal niet hebt betaald.

@Arjan

Ben het bijna helemaal eens met wat je zegt.

Dat is nl het betalen van wat je moet betalen, ik ben nl nog nooit een wanbetaler geweest en zal ik ook nooit worden.

Verder ben ik de discussies met de (help)desk helemaal zat. Het speelt al sinds mijn aansluiting op 6 augustus. Direct gemeld dat er iets niet ok was. Toen is er al belooft dat het goed zou komen. Dit was dus een KPN belofte. Heb inmiddels al zoveel briefpapier met belofte en veranderingen ontvangen dat alleen de muziekvereniging blij is met mijn KPN aansluiting.

Nou vanochtend ben ik gebeld dat het nu echt wordt opgelost, incl. een financiele tegemoetkoming.

Pfft was het maar de volgende maand. Ik kom er nog op terug als het zover is.

Reputatie 3
Badge +4
Beste Erbebo / rbenjamins,

Uiteindelijk lijkt het dan dus toch goed te komen? Geduld is af en toe, vooral bij grote partijen als KPN/UPC/Ziggo, een schone zaak. Het is jammerlijk dat je zoon valse start hebt maar ik schat zo in dat je probleem nu wel word opgelost. 

Fijn dat ze je tevens ook een tegemoetkoming geven, niet meer dan netjes. 

Hallo beste mede KPN gebruikers.

Ik wil graag even laten weten dat alles alsnog netjes is opgelost

door de KPN.

Reageer