Beantwoord

Bepaalde internet site niet meer bereikbaar

  • 24 August 2019
  • 33 reacties
  • 2860 keer bekeken

Hallo,
Sinds gisteren kom ik niet meer op een bepaalde internetsite, zijnde www.wowhead.com. Ik heb zover ik weet alles gecontroleerd, firewall en antivirus. Behalve dat kan ik op meerdere apparaten niet inloggen op deze site en zelfs mijn mobile ook niet (ja ook kpn) .
Ik tast in het duister en de medewerkers van kpn ook, schijnbaar. Heb instelling in mijn exp box aangepast voor wat betreft een pv06 instelling of zoiets. Verschillende resets/restarts, het wil allemaal niet helpen. ik werk met chrome en heb geprobeerd via explorer. Hoop dat ik zo alles heb uitgelegd en wacht jullie reacties graag af.
Enne, een beetje kalm met mij die pcs en ik zijn af en toe niet de beste vriendjes. 🙂
icon

Beste antwoord door Daan_ 27 August 2019, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 5
Badge +6
😀

Blijkbaar heeft iemand meegelezen, het werkt weer hier kan allebei de sites weer benaderen
Working again on my end. Seems like the CDN provider has fixed it, or is in the process of fixing it.
Hier is IfTTT ook weer te benaderen.
En dat zonder resetten van het modem. 😉
Iemand heeft zeker meegelezen 😉
De CDN provider (Instart Logic) heeft op verzoek voor KPN klanten namelijk een andere route aangebracht. In traceroutes is nu een extra hop te zien van InstartLogic en een andere endpoint bij telia.net.

Sinds 20:54 gisteravond is alles weer gaan werken in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Esther1968 en anderen, welkom! Ik las in een ander topic deze problemen ook, maar het lijkt nu allemaal weer in orde volgens mij! Mochten jullie toch nog weer ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. Dan kunnen we er verder achteraan als dat nodig lijkt te zijn.

Hallo @Esther1968 en anderen, welkom! Ik las in een ander topic deze problemen ook, maar het lijkt nu allemaal weer in orde volgens mij! Mochten jullie toch nog weer ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. Dan kunnen we er verder achteraan als dat nodig lijkt te zijn.

I am unable to access https://salpartnerui.sal.avaya.com/ and https://www.avaya-learning.com/ site using KPN Wifi network. Is there still an issue with KPN?

Hier hadden we deze problemen ook maar zijn inmiddels opgelost! 

Reputatie 7
Badge +30

Hi @gauravjn89, is everything working at this moment?