Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice

  • 27 January 2020
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik ben een zakelijke klant en heb net meer dan 1 uur in de wacht gestaan. Dat is niet normaal. Pas de boodschap want dit  en was geen huur15 minuten of zet meer mensen in. Zo kan je niet als bedrijf omgaan met je klanten.

Ik had een vraag over mijn facturen daar ik volgend mij teveel betaal.

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 January 2020, 13:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@MarkN 

Als zakelijk klant kun je terecht op het speciale forum voor zakelijke klanten: 

https://zakelijkforum.kpn.com

(Hier hebben de moderator geen inzage in jouw facturen.) 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @MarkN, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je zakelijke producten bij KPN afneemt, heb je een 'eigen' ingang. Via het zakelijke Forum kan je jouw vraag stellen, zakelijke chat of 0800-0403. Alle contactgegevens vind je hier. De wachtrij kan een keer iets langer zijn, maar in principe is het minder lang dan bij de particuliere klantenservice (afhankelijk van de drukte uiteraard). 

Mocht het om klein-zakelijk gaan dan kan ik je waarschijnlijk wel helpen. Maar er is wel enige verificatie nodig, dus wil je in dat geval aangeven wat er precies fout is aan de factuur en je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (ter verificatie). Je kan dit kwijt bij persoonlijke opmerkingen en alles waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
 

Reputatie 7
Badge +21

@MarkN, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden!

Hallo Susan, ja ik werd al gehopen op het zakelijke forum. Misschien wel een idee dat dit ook te integreren met de KPN app. Via de KPN app kwam ik op dit forum terwijl ik een zakelijke klant ben, ook in de app :-)

Reageer