Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice KPN op 27/8/19

  • 27 August 2019
  • 13 reacties
  • 407 keer bekeken

KPN is vandaag op geen enkele manier te bereiken. Ik heb dringend informatie over mijn verhuizing nodig en ik kan geen status opvragen met mijn klantnummer, niet chatten en niet bellen. Wat is er aan de hand en hoe lang gaat dit nog duren?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 August 2019, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo James, welkom op het forum! Er is een storing met interactieve tv waardoor de klantenservice moeilijker bereikbaar is vandaag. Ik help je echter graag via het forum. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Je geeft al aan dat het om een verhuizing gaat. Zet dan alsjeblieft zowel je oude als je nieuwe adres in het profiel. Extra informatie kun je kwijt in het veld 'persoonlijke opmerking.'

Wat wil je verder weten over je verhuizing?
Hallo Erik,
Nwe en oude adres staan in profiel. Ik heb inmiddels ook al contact gehad met de klantenservice. Zij zijn op de hoogte van onderstaand verhaal.
Ik ben afgelopen dinsdag verhuisd en woensdag was er een monteur om de boel aan te sluiten. Toen bleek dat het ISRA-punt op het adres onder mijn woning zit (vroeger waren beide voordeuren op de zelfde plek en nu niet meer). Dat adres staat leeg en we konden er dus niet in en de monteur is onverrichter zaken vertrokken.
Toen is er een nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen maandag (gisteren). Die monteur kwam niet opdagen, omdat de afspraak uit de planning gehaald was, zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Ook de klantenservice kon niet achterhalen waarom die afspraak was verwijderd. Inmiddels dus 2 x voor niks vrij genomen...Ik heb inmiddels wel de sleutels van het adres onder mij.
Er zou gisteren of vandaag contact met mij worden opgenomen voor een nieuwe afspraak en dat is tot nu toe niet gebeurd. Ik wil zo langzamerhand wel dat het opgelost gaat worden.
De klantenservice kan het verzoek alleen maar doorzetten naar de planning, dus echt invloed hebben ze hier volgens mij niet op. Niemand kan mij vertellen hoe lang het nu nog gaat duren.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, James. Ik heb gekeken en ik zie inderdaad de notities terug over de niet nagekomen afspraak. Het lijkt erop dat de gemaakte afspraak voor gisteren in het plansysteem al is uitgevallen. Waardoor de monteur niet is geweest, maar waardoor er ook niet is gebeld dat de monteur niet kwam omdat de planafdeling de afspraak niet gezien heeft. Er is een verzoek gedaan dat ze je zo snel mogelijk bellen voor een nieuwe afspraak. Je kunt het nog proberen via de bestelstatus pagina om zelf de afspraak al te maken. Je geeft aan hierboven dat je eerder daar niet in kwam. Wat gaat er mis?
Dank voor je berichten, Erik!
Vanochtend kreeg ik bij de bestelstatus als ik zelf een afspraak wilde maken een foutnmeding, dat er iets mis gegaan was met het laden van de data.
Nu staat er dat er een afspraak is gemaakt op "invalid data".
Goedemorgen Erik,
Ik ben helaas nog niet gebeld.
Heb wel zelf de klantenservice maar weer eens gebeld. Wachttijd ruim 15 min...
Ik kreeg een SMS met een link:
Beste klant, wij helpen u online graag verder met het bekijken van uw afspraak. De monteur arriveert uiterlijk 30 minuten na het einde
van het tijdslot. Klik op de volgende link om via de juiste pagina snel het antwoord te vinden: http://k.pn/WJOOzJ Mvg, KPN
....maar die link geeft hetzelfde probleem als jouw link naar de bestelstatus pagina.
Ik zit dus in een loop: de planning belt mij niet terug voor een afspraak en zelf kan ik geen afspraak maken....
Is er nog iets wat ik kan doen?
Met dank, James
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat er iets eerder vanmiddag een belpoging is gedaan, James. Op een 06-nummer die eindigt op 116, klopt die? Zo niet geef het aan, dan kan ik dit doorgeven. Ze hebben je helaas niet bereikt, wel je voicemail ingesproken en een sms gestuurd als ik het goed zie. Ze zullen opnieuw een poging doen, maar dat zal dan morgen worden denk ik.
Ik heb het ook gezien en gehoord, Erik. Dank voor je moeite.
In alle eerlijkheid ben ik heel erg teleurgesteld dat het tot vanmiddag heeft moeten duren voordat ik gebeld ben. Ik ben vanaf maandag bezig geweest om contact te krijgen om een nieuwe afspraak te krijgen. Afijn, je kent het hele verhaal.
Ik baal er zo van dat ik heb besloten om naar een andere provider te gaan.
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan me daar wat bij voorstellen, James. Je keus om kan ik dan ook begrijpen, hoewel ik je natuurlijk liever zie blijven. Je hebt vandaag contact gehad, is daar nog een afspraak uit gekomen, of wil je toch echt annuleren?
Ik heb inderdaad contact gehad, Erik, maar ik heb geen afspraak gemaakt.
Mijn besluit om over te stappen staat vast.
Reputatie 7
Badge +30
Goed. Ik zie hier dat de verhuizing administratief afgerond is. Dat wil zeggen dat een annulering technisch gezien niet meer kan, het wordt dan een opzegging. De makkelijkste manier om dat te doen is dan bij een andere provider een bestelling te plaatsen en gebruik te maken van overstapservice. Het abonnement bij ons wordt dan automatisch beëindigd zodra je diensten bij de andere provider actief zijn.
Dat heb ik inmiddels gedaan en ik heb daar ook al een SMS bevestiging van gekregen van KPN. Het zou dus ergens intern wel bekend moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Voor ons, als medewerkers, is overstapservice over het algemeen pas te zien nadat hij is uitgevoerd. Tenzij we expliciet in het systeem zoeken naar de communicatie die er bij hoort. Als jij al wel sms hebt gekregen, dan is dat verder in orde. Rest mij niets anders meer dan je veel plezier te wensen bij je nieuwe provider. En hopelijk zien we je in de toekomst weer terug 🙂
Dank je wel, Erik.