Beantwoord

Bericht dat abonnement van KPN Veilig is verlopen

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 151 keer bekeken

Ik heb een abonnement op kpn veilig? Er is niets gewijzigd plotseling bericht abonnement is verlopen . Hoe is dit probleem op te lossen?

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 1 July 2022, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Stens , heb je je KPN-abonnement misschien aangepast of opgezegd zodat je geen recht meer hebt op de (gratis) 2 licenties van KPNVeilig?

 

Reputatie 7
Badge +13

@Stens Welkom op het forum. Ik denk graag even met je mee! Heb je inmiddels meer duidelijkheid gekregen? Het kan zijn dat je de licenties opnieuw moet toewijzen en KPN Veilig dan moet herinstalleren. Op deze pagina kun je daar alle informatie over vinden. Ik hoor graag of alles gelukt is.