Beantwoord

Bericht van veranderingen abonnement

  • 4 July 2019
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Krijg een mail dat er verandering heeft plaats gevonden in mijn abonnement maar weet nergens niets van
(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 July 2019, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb dat ook gehad. Van zowat al mijn abonnementen kreeg ik door dat de betalingsgegevens zijn gewijzigd, terwijl ik zelf niets heb veranderd. Is er misschien onderhoud aan de systemen geweest?
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Bannir, Mari, op het forum!

Bannir, aan de hand van je 06-nummer heb ik gekeken en ik zie hier alleen de reguliere factuurmails staan. Kun je aangeven wat er precies in de mail stond?

Mari, voor zover ik weet is er geen onderhoud geweest. Maar zelfs als dat wel zo was, dan zorgt dat niet voor willekeurige mailtjes over niet gedane wijzigingen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik het hier. Stond er in de mail ook een of meer links? Zo ja, klik ze even niet aan, maar ga er eens met je muis op staan. Je krijgt dan een klein pop-upje met het URL van de link. Wat staat daar dan?

Ik vraag dit om te kunnen bepalen of het hier gaat om legitieme mail, of om phishing.
Hallo Erik, dank U wel voor de reply. Ik heb de gevraagde gegevens nu toegevoegd in mijn profiel. Ik heb de emails gecontroleerd en ze zijn gagarandeerd echt, geen phishing of iets dergelijks.

Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Mari. Ik heb gekeken en ik zie de mails hier niet terug. Goed dat je zelf al gecontroleerd hebt dat ze echt zijn. Dan vertrouw ik daarop. Maar, dan zouden ze alsnog hier in het systeem moeten staan. Zou je een van deze mails naar me willen doorsturen? Dan kan ik hier laten nakijken waarom deze mails voor ons niet inzichtelijk zijn. Want op deze manier kunnen wij niet adequaat reageren op klanten zoals jij die vragen of een mail echt is :)

Je krijgt een privébericht van me met het mailadres waar je hem heen mag sturen.
Reputatie 7
Badge +30
Aan de hand van de door Mari doorgestuurde mails kan ik inderdaad bevestigen dat deze echt zijn. Ze lijken te zijn getriggerd doordat je in de MijnKPN bent geweest. Als je daar eventueel iets aangepast hebt, dan worden er blijkbaar voor alle aangesloten abonnementen van dergelijke berichten verstuurd.

Kan dit ook voor jou het geval zijn, Bannir? Ben je in de MijnKPN geweest en heb je daar iets aangepast?