Beantwoord

Bestandsysteemfout bij openen webmail en google

  • 16 March 2019
  • 9 reacties
  • 259 keer bekeken

Bij het inloggen/openen van KPN Webmail en o.a. Google krijg ik de melding "Bestandsysteemfout -2147219194" , Na 3 x wissen van deze melding krijg ik pas de mail en Google geopend.
Gaarne uw reactie en hulp bij deze storing

Met vriendelijke groet

Cornelis van der Bogt

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


icon

Beste antwoord door Marina_ 26 April 2019, 11:26

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Cornelis van der Bogt, Welkom op het forum. Je krijgt een systeemfout te zien bij het openen van meerdere websites. Welke browser gebruik je? Heb je het toevallig ook nog getest in een andere browser om te kijken of je de foutmelding dan ook te zien krijgt? Zo niet, zou je dit dan nog willen bekijken?
Reputatie 7
Badge +19
@Cornelis van der Bogt, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
probleem nog steeds niet opgelost, wat bedoelt u met browser ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Cornelis van der Bogt, Wat jammer om te lezen dat het nog steeds niet is opgelost. Om je te helpen is het handig om te weten op welke apparaat je de problemen ondervindt en met welke browser. Een browser is een programma waarmee je webpagina’s kunt bekijken. Bekende browsers zijn Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome of Apple Safari. Als je nu Internet Explorer gebruikt zou je bijvoorbeeld Google Chrome kunnen testen om te kijken of je dan ook de foutmelding ziet.
Reputatie 7
Badge +19
@Cornelis van der Bogt, Heb je nog een andere browser getest?
Beste Marina,
De browser welke ik gebruik zijn KPN mail via Explorer en ook Google, nog steeds krijg ik de bovenstaande melding welke alleen verdwijnt na 3x inloggen, ook het opstarten is langzaam.
Reputatie 7
Badge +19
Het is een Microsoft foutmelding. Ik heb het vermoeden dat je jouw Internet Explorer een update moet geven. Dat kan via deze pagina.
Reputatie 7
Badge +19
@Cornelis van der Bogt, Heb je nog gekeken of je jouw Internet Explorer browser een update kan geven?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer