Beantwoord

Bestelling bevestiging gekregen(dat het geleverd is), maar dat is niet zo.

  • 31 March 2019
  • 8 reacties
  • 1202 keer bekeken

Hallo,

Laatst heb ik een bestelling online gedaan, waar ik mijn oude internet (20 MB/s) wilde versnellen tot 100 MB/s.

In de pakket die ik had besteld zat er een gratis monteur bij + een nieuwe router, die beide nog niet zijn geleverd(waar ik een sms van heb gekregen dat ik nu snellere internet heb). En het internet op dit moment komt niet hoger dan 30 MB/s, terwijl ik nu voor 100 MB/s betaal.

Wat moet ik nu doen?

Mvg,
Ömer
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 April 2019, 13:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Ömer. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je deze sms al hebt ontvangen en ondertussen geen verschil merkt. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Heb je een bekabelde speedtest uitgevoerd? Zo nee, zou je dit dan alsnog willen doen via deze pagina. Ik hoor graag van je wat de uitkomst is. Verder zou ik je willen vragen om je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Dank u wel voor de snelle reactie,
Dit is het resultaat met de bekabelde speedtest:



Draadloos:



Jammer dat ik geen toegang heb tot bekabeld internet boven.
(ik vul nu de gegevens in op mijn profiel)
We hebben op dit moment een router uit 2013 dus misschien kan het daar ook aan liggen.
Nogmaals bedankt voor het reageren.

mvg,
Ömer
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik kan op het adres dat je hebt doorgegeven geen abonnement terugvinden. Heb je misschien de verkeerde postcode doorgegeven?

Op deze pagina kan je bekijken hoe je je WiFi verbinding kan verbeteren. Deze tool helpt je om je WiFi verbinding te verbeteren. De bekabelde verbinding is inderdaad wat aan de lage kant. Als je de juiste gegevens achterlaat, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken.
Ooooo wat een domme fout van mij, ik heb de postcode nu wel goed ! Dank u wel voor de snelle reactie

Mvg,
Ömer
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt. Ik zie dat het "Sneller Internet tot 100/10" pakket inmiddels is toegevoegd aan het abonnement. Omdat mijn systeem ook ziet dat het verschil te groot is krijg ik de mogelijkheid om een monteur bij je langs te sturen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het reageren op mijn privébericht. Ik heb zojuist een afspraak met een monteur voor jou ingepland. Morgen komt er een monteur bij je langs. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Reputatie 7
Badge +21
Heeft de monteur het probleem kunnen verhelpen @Ömer09?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat onze monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Anders weet je ons te vinden!

Reageer