Beantwoord

Bestelling geannuleerd nu handmatige bestelling

  • 5 May 2021
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb op 29 mrt een bestelling geplaatst voor internet en tv. 

Installatiedatum 21 april.

18 april. Contact met 0800-0402. Wegens verbouwings achterstand, bestelling willen verschuiven, maar dat ging niet.

Bestelling (van 29 mrt) word door KPN geannuleerd en heb installatie doos terug gestuurd volgens afspraak. Ook word op 18 april door KPN een nieuwe bestelling geplaatst.

19 april. Krijg ik een mail met nieuwe bestelling

19 april. Krijg ik een mail met annulering van bovenstaande nieuwe bestelling. Reden: omdat er al een bestelling was geplaatst.

Meerdere keren contact gehad met 0800-0402. Bovenstaande is bij hun bekend maar ze kunnen me niet verder helpen.

Bij het laatste contact zegt men dat KPN dit nu handmatig gaat verwerken.

Mijn vraag is, wanneer? Want de nieuwe vastgestelde ingangsdatum is verstreken.

Wij willen binnenkort gaan verhuizen en zouden graag aangesloten willen zijn voor internet en tv.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 May 2021, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wie kan mij info geven?

Hoelang duurt deze handmatige afhandeling van de bestelling?

KPN is alleen te bereiken via 0800-0402,  deze telefonisten kunnen me niet verder helpen? 

Hoi @Wil12 . Welkom op het forum.

Mijn eerste vraag: Gaat dit om een verhuizing of doe je een volledig nieuwe bestelling op dat adres?

Kun jij je profiel aanvullen met alle relevante gegevens en mij vervolgens hier een seintje geven?

Erwin, sorry ben erg druk geweest. Heb nog een keer (zoveelste keer) contact gezocht met 0800-0402 en ditmaal kreeg ik een zeer behulpzame medewerker. Hij kon dus wel contact leggen met afdelingen en heeft het geregeld dat ik komende week aangesloten word. Het ging hier idd om een eerste aansluiting, geen verhuizing. Alles is geregeld nu.

Maar wat ik zeer slecht vind is, dat de telefonisten soms wel en soms niet verder kunnen gaan naar afdelingen, dus wel of niet oplossingsgericht bezig zijn, zo word je als klant echt aan het lijntje gehouden.

Dank je voor het reageren.