Vraag

Bestelling geplaatst en betaald maar na betaling klapte alles er uit. Geen bevestiging gehad

  • 7 January 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ben op zoek naar het klantenservice nummer om te achterhalen hoe het zit met mijn bestelling, maar dat is lastig te doen als je geen bevestiging mail hebt gehad.. Ik heb wel betaald maar geen bevestiging. Op het moment van betalen wat dus is gelukt, werd ik teruggezet naar het home menu van KPN. Ik weet dus niet wat nu de status is van mijn glasvezel bestelling met overstap service en mijn telefoon + mobielnummer bestelling met overstapservice.. Hoe kom ik n het juiste customer servoce nummer 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Telefoonnummer: 0800-0402
Of de chat: https://assistent.kpn.com/?skill=default

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @JosV21

 

welkom op het KPN Forum. Vanwege de drukte kan ik helaas nu pas reageren op je bericht. Ik zie dat @13ramon13 je al aan ons klantenservice nummer heeft geholpen. Is het uiteindelijk gelukt ons te bereiken? :)