Beantwoord

bestelling komt er aan maar ik ben mischien niet thuis

  • 25 September 2019
  • 10 reacties
  • 1364 keer bekeken

ik krijg morgen de spullen geleverd voor internet thuis maar dit is in een tijdvenster dat ik het laatste uur niet huis ben, gaan de spullen dan naar het postkantoor zodat ik ze op een voor mij geschikte tijd kan ophalen of werkt dat anders ?
icon

Beste antwoord door Nadia 27 September 2019, 12:01

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @Rollingstone , als de bezorger je niet thuis treft gooit hij/zij een briefje in de bus waar en tot wanneer je je bestelling af kunt halen, neem dan wel een geldig ID mee.
Hoi @Rollingstone, bij mij werd het bij de buren afgeleverd.
Hoi @Rollingstone, bij mij werd het bij de buren afgeleverd.
Hallo @Irissa , dan heeft de bezorger zijn werk niet goed gedaan, er moet namelijk voor getekend worden. Klacht indienen bij de bezorgmaatschappij .
Bedankt voor jullie reacties en het meedenken,zal het even afwachten
Reputatie 7
Hay @Rollingstone, welkom op het KPN forum. Klopt helemaal wat Jan-D zegt, de bezorger zou een 'Ik heb je gemist' briefje kunnen achterlaten met een nieuw bezorgmoment. Of het pakketje afleveren op een PostNL locatie bij jou in de buurt.

Afhankelijk van de waarde van de inhoud van het pakketje kunnen de buren gevraagd worden om het voor jou aan te nemen. Voor mobiele telefoons zal dat nooit gebeuren, omdat de contractant moet tekenen voor ontvangst. Maar voor het overhandigen van een voedingsadapter of een tv-ontvanger is dat niet noodzakelijk.

Misschien dat het bij @Irissa om zo'n pakketje ging? Een klacht daarvoor indienen is onnodig.

Heb jij het pakketje al, @Rollingstone ? 🙂
nog nooit wat via internet besteld zeker
volg de richtlijn van postnl en gebruik het volgnummer
daar staat alle info op
je kunt ook kijken op postnl app of postnl t&t

https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/
nog nooit wat via internet besteld zeker
volg de richtlijn van postnl en gebruik het volgnummer
daar staat alle info op
je kunt ook kijken op postnl app of postnl t&t

https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/

Inderdaad een prima toepassing, werk ik al jaren mee.
Reputatie 7
Bedankt voor de toevoeging, @peter-keetfm. Het pakketje kun je inderdaad heel eenvoudig volgen via PostNL Track&Trace!

Misschien dat de topic starter niet op de hoogte was dat wij via PostNL onze apparatuur laten bezorgen. Ik kan mij de vraag wel voorstellen 🙂
Ik heb inmiddels het pakket binnen ,het ging in dit geval om modem en tv ontvanger,was niet thuis maar buren hebben het in ontvangst genomen
Reputatie 7
Ah top, is dat weer opgelost @Rollingstone. Veel plezier met je KPN-verbinding. Fijn weekend!

Reageer