Vraag

Bestelling niet geplaatst

  • 17 February 2021
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Ruim een week geleden heb ik via mijn KPN id mijn internetbundel verhoogd van 50/50 naar 200/200. Dit is nog steeds niet ingegaan, dus ik dacht ik ga eens kijken naar de status. Nu staat er dat ik geen bestelling heb lopen en dat die meestal na 24 uur erin staan. Dat is dus niet het geval. Mijn abonnement staat nog steeds op 50/50 en als ik hem dan nogmaals wil aanpassen naar 200/200 kan dat niet omdat er al een wijziging loopt. 

 

Mijn vraag is dus hoe kan ik alsnog mijn 200/200 internet krijgen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @exposedtuba, jammer dat dit zo moeizaam gaat zeg :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!