Vraag

Bestelling nieuw abonnement vastgelopen

  • 18 October 2019
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

ook bij mij precies hetzelfde probleem. Het zit vast en niemand kan mij vertellen wat er precies aan de hand is.  Nu al 8 dagen met de KPN aan het contacten om het te proberen op te lossen.Om administratieve redenen gaat het bij hun nu niet goed en ik moet maar geduld hebben wordt er verteld. Zo langzaam aan ben ik er wel echt klaar mee en zie ik het gebeuren dat er straks gezegd wordt dat ik deze order maar moet cancellen en een nieuwe aanvraag moet doen. Verwacht wel enigszins een compensatie voor al deze ongein.. Maar hey, we wachten met geen geduld meer af tot ik gebeld wordt

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @mika1974 Natuurlijk is het bijzonder vervelend dat je langer moet wachten totdat de verlenging is verwerkt. Waarschijnlijk is je order vastgelopen en als ik je bericht goed lees wordt er al het nodige aan gedaan om het probleem te verhelpen. Ik kijk met alle plezier de status voor je na. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Het klopt dat de order is vastgelopen. En ik hoor nu al 2 weken lang bijna iedere dag dat er een spoedmelding op staat, en dat er de hoogste prioriteit op staat en we zijn er mee bezig en bla bla bla.. maar ik ben er helemaal klaar mee. vandaag zelf gebeld hoe het met de status zit en wederom wordt er doodleuk gemeld :ja wij kunnen er niets aan doen, het ligt bij een externe partij.. Geef mij dan het nummer van die externe partij want ik wil gewoon graag dat het nu opgelost wordt.

het begint een kansloos verhaal te worden waarvan ik de dupe ben!!!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @mika1974 Duidelijk. Ik snap heel goed dat je niet blij bent met de gang van zaken. Ik begrijp je wens om dit zo snel mogelijk te hebben opgelost, maar een belletje van jouw kant naar welke externe partij dan ook zal daarbij niet gaan helpen. Ik wil graag kijken hoe het zit en of ik je iets meer kan vertellen. Laat je je gegevens achter op je Forum Profiel? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @mika1974 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop van harte dat dit is omdat alles inmiddels is opgelost. Als je toch mijn hulp nog nodig hebt lees ik het graag! 

Reageer