Beantwoord

betaal regeling

  • 11 september 2013
  • 3 reacties
  • 4938 keer bekeken

hallo 

ik heb een vraag voor een uitstel van betaling en dat mijn aansluiting niet wordt afgesloten 

mvg j pit /pkool

icon

Beste antwoord door Danny_ 12 september 2013, 07:43

Hallo PamelaPit,

Voor dit soort zaken adviseer ik je telefonisch contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling Collections. Je kunt hen bereiken op 010-4578321.

 

Met vriendelijke groet,
Danny

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo PamelaPit,

Voor dit soort zaken adviseer ik je telefonisch contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling Collections. Je kunt hen bereiken op 010-4578321.

 

Met vriendelijke groet,
Danny

Reputatie 3
Badge +1
Hallo PamelaPit,

Wat vervelend dat je geen regeling hebt kunnen treffen.
Helaas kan ik daar niets aan veranderen.
Ik kan wel voor je uitzoeken waarom je WiFi verbinding instabiel is, elke week resetten zou niet nodig moeten zijn. 
Wil je mij je postcode, huisnummer, naam contractant en mobiel nummer sturen per privébericht? Dan kan ik je verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Danny

ja dat help dus geen **bleep** ben jaren lang kpn klant zeik nooit ergens om terwel onze wifi altijd k*t doet en we elke week alles moet resetten en dan van om iets terug en dan krijg je gewoon nee kan niet waar slaat het op gewoon geld kloppen rij want als alles afgesloten is kunnen we weer meer geld krijgen voor het aansluiten 

mvg

Reageer