Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Betaal uitstel

Reputatie 1
Hoi door een ongeval met heel lastige gevolgen zelfs opgenomen in ziekenhuis kon ik mijn achtterstallige rekening niet betalen Bij het aanvrage van een betaal uitstel krijg nul op request en nou word ik bedreig met afsluiting Hoe kan ik geholpen worde aub
icon

Beste antwoord door chioam 13 september 2017, 10:38

Erik_ schreef:

Ben je inmiddels al wel weer wat opgeknapt na je ongeval, chioam? Welkom op het forum, goed dat je hier je vraag stelt. Echter, om hier zo snel mogelijk mee geholpen te worden kun je toch het beste telefonisch contact opnemen. Vraag om doorverbonden te worden met de afdeling collections. Zij zijn degenen die beslissen over uitstel en of dat mogelijk is in verband met je omstandigheden. Als het om een vast abonnement gaat, bel dan met 0800-0402, als het om mobiel gaat 0800-0105.

Hartelijk bedankt het is opgelost voor de tip

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +23
Ben je inmiddels al wel weer wat opgeknapt na je ongeval, chioam? Welkom op het forum, goed dat je hier je vraag stelt. Echter, om hier zo snel mogelijk mee geholpen te worden kun je toch het beste telefonisch contact opnemen. Vraag om doorverbonden te worden met de afdeling collections. Zij zijn degenen die beslissen over uitstel en of dat mogelijk is in verband met je omstandigheden. Als het om een vast abonnement gaat, bel dan met 0800-0402, als het om mobiel gaat 0800-0105.
Reputatie 1
Erik_ schreef:

Hartelijk bedankt het is opgelost voor de tip

Reageer