Beantwoord

Betaal uitstel factuur

  • 4 April 2019
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Vandaag probeerde ik de betaling van de factuur van 03-04-2019 uit te stellen tot einde van de maand.
Helaas staat deze er niet tussen als ik de online uitstel tool raadpleeg.
Wel staat de factuur van 03-03-2019 er als zijnde betaald.
De factuur van 03-04-2019 is wel in mijn mailbox gearriveerd vandaag.

kan het zijn dat deze later alsnog wordt vertoond in de uitsteltool?

Het gaat om een factuur van internet en Spotify. Wordt dit gezien als een dubbele factuur?
Anders voldoe ik mogelijk niet aan de criteria voor het uitstellen van de betaling.


MVG,

Fer
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 April 2019, 20:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fer, welkom hier. Het klant inderdaad kloppen dat het even duurt totdat je deze ziet in de tool, helemaal als de factuur net is aangemaakt. Is het inmiddels? Anders zou ik dit ook voor je kunnen doen.
Beste Alex_p,

Het is inderdaad zo dat de factuur nu zichtbaar is.

Bedankt voor jouw reactie.

Verder heb ik geen vragen meer!

Mvg,

Fer
Reputatie 7
Badge +24
Fijn. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.