Beantwoord

Betaalafspraak gemaakt

• 26 november 2017
  • 3 reacties
  • 541 keer bekeken

Beste heer/mevrouw, ik heb vorige maand een uitstel aangevraagd van 106 euro over een factuur. De datum is al wel verstreken en kan het nu pas maandag overmaken . Mijn salaris krijg ik dan namelijk gestort. Behalve eventuele afsluiting gebeurd er verder toch niks? Heb geen sms gehad over een betalingsachterstand ofzo, behalve dat de datum wel verstreken is
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 26 november 2017, 12:26

Hallo @Niels26
Het hangt er vanaf hoe vaak de betaling inmiddels is uitgesteld.
Als het slechts een maand is, dan zul je inderdaad worden afgesloten totdat de betaling bij KPN binnen is, hou er rekening mee dat je hier ook nog een bedrag moet betalen (€25) voor het her aansluiten van de aansluiting. Mocht je worden afgesloten, betaal dan via iDEAL, zo kun je binnen 2 uur weer gebruik maken van je aansluiting, maak je het handmatig over, dan duurt het 5 werkdagen voor je gebruik kan maken van je diensten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Niels26
Het hangt er vanaf hoe vaak de betaling inmiddels is uitgesteld.
Als het slechts een maand is, dan zul je inderdaad worden afgesloten totdat de betaling bij KPN binnen is, hou er rekening mee dat je hier ook nog een bedrag moet betalen (€25) voor het her aansluiten van de aansluiting. Mocht je worden afgesloten, betaal dan via iDEAL, zo kun je binnen 2 uur weer gebruik maken van je aansluiting, maak je het handmatig over, dan duurt het 5 werkdagen voor je gebruik kan maken van je diensten.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Niels, als de datum van de betaalafspraak is verstreken dan kan je inderdaad worden afgesloten. Wat Chris aangeeft klopt ook, als je eenmaal bent afgesloten dan betaal je €25,- heraansluitkosten. Is de betaling inmiddels gedaan? Als je wil dat ik nog wat voor je nakijk laat het dan vooral weten!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord Niels dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer