Beantwoord

Betaaldatum naar wens aanpassen

  • 2 July 2019
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik wil graag zelf in de hand hebben op welke datum er van mijn rekening word afgeschreven.

Via de helpdesk krijg ik te horen dat dit enkel. Op vastgestelde datums kan, en dan ook enkel voor het mobiele abonnement en niet voor tv internet en bellen.

Het lijkt me in een era van technologische ontwikkeling toch niet te veel gevraagd de enkele variabele van de factuur aan te passen...
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 July 2019, 21:16

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19
Dus jij koopt iets en dan wil je zelf bepalen wanneer je het betaald??? Beetje vreemd idee. Ik neem aan dat jij het ook fijn vind als je salaris of wat dan ook op een vaste dag wordt betaald.
Je betaalt bij KPN per hele kalendermaand.

De afschrijving kan op 10, 15 of 20 ste van de maand plaatsvinden. (doorgaans is het 2 tot 3 dagen later overigens).
Dit kan alleen voor mobiele aansluitingen.

Voor je aansluiting Thuis kan het incidenteel een keer wat later, maar dat moet dan wel voor de laatste dag van de maand. Dit kan niet permanent op een latere datum.

De helpdesk heeft je van de juiste info voorzien.

En wat maakt het uit? Of het nu de 10ste, 15de, of 20ste eraf gaat; betaalt moet het toch. Daar kan je rekening mee houden. (dat moet ik ook; kleine beurs)
@Joep1965 exact! Punt is dat ik eerder wil betalen dan kpn me nu laat. Denk niet dat dat raar is, of door iemand ook maar als vervelend word ervaren...

Ik ga nooit buiten het boekje qua mobiel abonnement en tv internet en bellen is ook gewoon een vast bedrag, lijkt me dan niet heel moeilijk om de rekening eerder te sturen...

Wat is er nou fijner dan een klant die je al sneller wil betalen, hoef je minder lang op je geld te wachten.

Plus dat het bij de meeste goede doelen wel gewoon kan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Mysliceoflife, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Het is inderdaad voor vaste diensten (internet, tv, bellen) in principe niet mogelijk. Dat betekent niet dat er helemaal niks mogelijk is, maar dat het een hele procedure betreft wil je hier aanspraak op maken. Echter is het vaak de vraag of men later kan betalen, eerder ben ik nog niet zo vaak tegen gekomen! Je kan via 0800-0402 contact opnemen met Credit Risk (je wordt dan doorverbonden) en zij kunnen met jou overleggen of het in dit geval mogelijk is of niet. Normaal gesproken krijg je een nee, maar niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar. Mochten zij ook aangeven, dat kunnen we niet voor je regelen, dan is het helaas niet anders.

Reageer