Beantwoord

Betalen in termijnen

  • 27 September 2019
  • 5 reacties
  • 423 keer bekeken

Ik heb een openstaande rekening van mijn tv en internet abonnement deze zou ik graag in termijnen betalen is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door RBxx 27 September 2019, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @NOBRAINS
Je kunt bellen met de klantenservice op 0800-0402, vraag naar een medewerker van Collections.
Deze afdeling is tijdens kantoortijden aanwezig. Zij kunnen bepalen wat mogelijk is.
Reputatie 7
Hoi @NOBRAINS, welkom bij ons op het forum. De afdeling die RBxx noemt kan hier inderdaad bij helpen. Is het via hen al gelukt of kan ik nog iets voor je betekenen?
Nee het is niet gelukt! Echt schandalig dat er niet eens een regeling getroffen kan worden zo komen mensen dus in de schulden!!
Reputatie 7
Bedoel je daarmee dat je contact hebt gehad met die afdeling en dat het niet mogelijk is, of heb je nog geen contact gehad met de betreffende afdeling?
Als er contact is geweest en zij geven aan dat het niet mogelijk is, kan ik er ook niets aan veranderen helaas.
sorry hoor zo komen mensen in de schulden
het zijn bij deze mensen zo dat ze het niet administratie op orde hebben
in dit geval kan ik er niet in kijken maar als je een contract tekent staat er duidelijk van alles gemeld
ik vind dat is mijn mening kpn niet de schuld hiervan opgemerkt kan worden
vaak ik zeg NIET dat het in dit geval zo is maar deze mensen lopen met de nieuwste mobiel hebben de nieuwste tv hebben overal een abonnement lopen enz.