Beantwoord

Betaling in twijfel getrokken door KPN

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 276 keer bekeken

Ik heb afgelopen zaterdag via de app, via ideal een openstaande rekening voldaan.
Bij hoog en laag wil kpn beweren dat ik niet betaald heb, en dreigt me te blokkeren.
Ronduit schofterig behandeld worden aan de telefoon. Een betaalbewijs insturen is op geen enkele wijze mogelijk werd mij meegedeeld, want daar doet men niks mee.

Iemand nog tips wat ik kan doen?
icon

Beste antwoord door Lies83 16 July 2019, 19:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ai, ai. Wat een narigheid, @Lies83 .
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik weet niet zeker of ik je hierbij kan helpen maar wil er uiteraard met liefde naar kijken.
KPN heeft een speciale ingang voor betalingsvraagstukken. Deze collega's hebben een volledig overzicht en kunnen je de status van de betalingen exact melden.
Ze zijn echter alleen bereikbaar per telefoon. Je kunt dan het beste bellen met 0800 0402 en 'collections' inspreken
Dank je voor je reactie Erwin.
Vanmorgen hebben ze het 'spontaan' gevonden.
Maar dat je een betaalbewijs wil sturen en 'daar doen ze niet aan', om vervolgens een bek te krijgen van afdeling collections, daar ben ik echt niet van gediend.
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd
Dat kan ik me levendig indenken, Lies. Namens KPN mijn excuses. Ik ben er niet bij geweest maar ik betreur het dat jij het gevoel hebt gekregen, niet serieus te worden genomen. Ik ben wel blij om te lezen dat het nu is gevonden!
Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, stel ze gerust!