Beantwoord

Betaling ontvangen?

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb vandaag na 17 uur via Ideal een betaling gedaan. Dit omdat ik anders geblokkeerd zou worden. Klopt het dat de status betaald op mijn Kpn nog op onbetaald staat? Want ik hoop dat ik nu niet opeens geblokkeerd wordt ondanks mijn betaling. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2020, 09:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Canp 

het is nu midden in de nacht, er zullen nu geen afsluitingen plaats vinden. Als je betaald hebt zullen ze dit de volgende ochtend wel zien, dan mag ik aannemen dat je niet wordt afgesloten. Ik ga nu ook stoppen met werken op het forum. Ik wens je een fijne nacht, of ik wens je alvast welterusten en slaap lekker. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Canp Ik wil je eigenlijk aanraden om contact op te nemen met de afdeling die de betalingen afhandelt: zij kunnen direct de status checken. Je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections. 

Niet dat het mij uitmaakt. Alleen KPN raad telkens aan via Mijn KPN te betalen en dan het liefst via Ideal. Echter wanneer je naar de status kijkt in de app blijft dit onveranderd. Ik laat dit ook zo. Ik ga nl geen tijd en energie steken in zaken waar ik betaald heb om vervolgens een hele telefoon ronde te moeten uitvoeren, omdat Kpn de status maar niet aanpast. 

Reputatie 7
Badge +20

Prima, @Canp Betalen via iDEAL en MijnKPN is inderdaad het handigst en het snelst. Het kan zijn dat de verwerking van een status in de app zelf iets langer op zich heeft laten wachten. En aangezien je aangaf graag snel duidelijkheid te willen hebben, is de meest korte klap rechtstreeks navraag te doen bij de afdeling die de betalingen verwerkt. Zij kunnen direct zien hoe het er voor staat namelijk. Vandaar het advies. 

Reageer