Beantwoord

Betalingsachterstand

  • 20 September 2019
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Goeden morgen ,ik Jasper heb twee maand achterstand met zowel als met mobiel als internet pakket, alleen kan ik nu niet bellen of contact opnemen met jullie of waar ik toevallig een mail kan sturen ,ik wil heel.graag probleem willen op lossen alleen geen idee hoe ik dat nu niet doen .. vriendelijke groeten Jasper Hulshof
icon

Beste antwoord door PeterG 20 September 2019, 14:00

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Jasper hulshof , wacht dan even de reactie van een moderator af.
Mailen kan i.i.g. niet.

Tenzij je al een betalingsregeling hebt kun je bellen met afdeling Collections.
Via het gratis nummer 0800-0402 en dan inspreken collections. Gebruik even de phone van een vriend/kennis/familielid.

Collections is bereikbaar ma. t/m vr. 08:30 - 16:45.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Jasper hulshof, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas hebben wij hier geen mailadres voor, maar dien je echt te bellen met onze telefonische afdeling. Een betaalafspraak kan via 0800-0402, en indien nodig kan je dan doorverbonden worden met de afdeling Collections. Maar omdat er enige verificatie nodig is, kan het alleen via de telefoon of via chat.

Uitstel van betaling, van één factuur, kan ook online. Dit is misschien handig om te weten voor een volgende keer!

Ik hoop dat je alsnog de afspraak op tijd kan maken zodat er geen blokkade volgt!

Reageer