Vraag

betalingsachterstand

  • 13 January 2020
  • 5 reacties
  • 205 keer bekeken

Beste,

Hierbij mijn klantnummer: xxx

Graag zou ik willen weten hoe we een betalingsachterstand kunnen oplossen..

Ik heb namelijk de pech gehad dat ik onlangs werkeloos ben geworden en dmw mijn uitkering de schulden ben ingeraakt. Mijn ww ligt namelijk nog lager dan mijn vaste kosten.. Hierdoor ben ik dus enorm in de schulden geraakt niet alleen bij jullie.

Ik ben zo’n 3 weken geleden in maastricht bij kpn geweest.. Hun zeiden toen dat ik maar gewoon moest betalen om afsluiten te voorkomen. Ik heb hun toen ook al uitgelegd dat ik het gewoonweg niet meer kan betalen en dat ik me aanlsuitingen hard nodig heb voor mijn sollicitaties aangezien ik geen thuiszitter ben en me rekeningen gewoon wil betalen… 

Ik heb echt een betalingsrekening nodig. Ik kan namelijk vanaf vandaag niet meer bellen omdat ik geblokkeerd ben.. en ik moet kunnen bellen om afspraken te maken met bedrijven om mijn betalingen door te kunnen laten gaat..

Graag hoor ik van u aangezien ik alle info nodig heb om mee te nemen naar een persoon binnen de schuldsanering.

admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @angelafeller 

 

Dat kun regelen met de afd. collections. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.

Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naar collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar op werkdagen (ma-vr) van 08:30 - 17:30.

Ik weet alleen niet of je nog een regeling kan treffen als je al bent afgesloten 🤔 sterkte!

 

Hier vind je nog extra informatie voor de bewindvoerder zie https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/financiele-hulpverlening.htm

Hoi @angelafeller . Welkom op het forum.

Wat een nare geschiedenis. Het spijt mij zeer dat je zonder werk bent komen te zitten en ik hoop oprecht dat je snel een nieuwe baan hebt. 

Ik had je ook graag geholpen maar zoals @Tycha terecht opmerkt is er maar één afdeling binnen KPN die daar beslissingen in mag nemen. Ik hoop dat je met hen een afspraak kunt maken!  Succes. 

Heel handig dit! Als je bent afgesloten en pas woensdag bij iemand bent dat ik kan bellen!

Reputatie 7
Badge +11

Het nummer is gratis, misschien even bij een buurvrouw vragen? 

Nogmaals sterkte!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.