Beantwoord

Betalingsachterstand, ik betaal later!

  • 20 February 2019
  • 5 reacties
  • 3259 keer bekeken

Ik heb een betalingsachterstand. Die betaal ik de 25e. Niet dat ie voor de tijd wordt afgesloten.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 20 February 2019, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Stennis,
Als je dat met de juiste afdeling van KPN overlegd hebt en zwart-op-wit hebt, komt dat goed.
Als je het gewoon op zijn beloop laat komt het niet goed en dien je meteen actie te ondernemen.
Reputatie 7
Hah Stennis, goed dat je het ons laat weten! Wat nog beter werkt: je betaling éénmalig uitstellen door een betaalafspraak online te maken. Dit kan voor zowel je vaste als mobiele diensten van KPN 🙂

Online een betaalafspraak maken lukt alleen wanneer je aan onderstaande voorwaarden voldoet;
  • Je een betaalafspraak wilt maken over het laatst ontvangen factuur
  • Je niet meer dan 1 factuur hebt openstaan
  • Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is
  • De factuur minder dan 500 euro bedraagt

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan spoedig telefonisch contact met ons op! Bel het gratis nummer: 0800-0402 óf op je mobiele telefoon: 1200, vraag naar de afdeling Collections (open tijdens kantooruren). Mijn collega's kijken dan graag met jou wat er mogelijk is!

Goedenmiddag 

ben d. Parbhoe ik betaal later

datum 20 mei 2020

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Adarshini Heb je dat al aangegeven via de KPN website?  Je kan de betaling éénmalig uitstellen door een betaalafspraak online ←(klik daar) te maken.

Reputatie 7

Hey @Adarshini, welkom op het KPN forum :)

Als je niet voor een langere periode achterloopt op de facturen, dan kun je heel eenvoudig online een betaalafspraak maken voor een later moment. Geen probleem!

Wanneer je al wat meer facturen niet op tijd hebt betaald, is het verstandig om gratis  telefonisch contact met ons op te nemen op:  0800 0402. Vraag naar de afdeling Collections en je wordt naar de juiste medewerker doorgestuurd. Mijn collega's van collections zij op werkdagen tussen kantoortijden bereikbaar.