Ik ben al weken bezig met de klantenservice en de klachten afdeling om de uitstel van betaling 4 dagen te verschuiven. Dit kan dus niet met als gevolg dat ik vanaf morgen waarschijnlik zonder internet/televisie zit. Ik snap dat een rekening op tijd betaalt moet worden maar door omstandigheden en doordat we hogere kosten hadden omdat er een monteru van kpn moest komen konden we niet op tijd betalen. De uitstel die we hadden was net te kort en daarom had ik meteen met kpn klantenservice contact opgenomen. Maar omdat het al verwerkt is kan het niet aangepast worden. Nu worden de kosten nog hoger, zitten we straks zonder internet en dat terwijl ik het probeer op te lossen. Waarom zo stug? Waarom kan het niet 4 dagen verplaatst worden? Overigens is inmiddels een nieuwe factuur binnengekomen en die is al wel betaalt. Het gaat dus om de eenerlaatste factuur. En a.s woensdag is deze voldaan. Alsjeblieft, kpn, wees er voor je klant. Luister en zeg niet star nee, maar denk mee. Overigens vond ik het aanbod van enkel een betalingsuitstel van 3 weken erg mager, kom ik er gister dus achter dat het WEL in termijnen kan, maar dat zetten jullie in het account niet zo neer, daarvoor moet je eerst een aantal keren met de klantenservice praten en fora doorspitten en dan ook nog horen dat het te laat is. Alsof je maanden achterstand hebt.Â
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel