Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Betere korting voor nieuw abo dan verlenging

Ik ga volgende maand verhuizen dus zat alle leveranciers nog eens te vergelijken. Het valt me op dat een nieuw abonnement meer korting krijgt dan gewoon verhuizen. Heel vreemd. Nog eens gebeld met KPN maar ze kon alleen tijdelijk premium bieden. Daar heb ik niets aan aangezien we al extra zenders hebben vanwege KPN compleet. Waarom geen beter aanbod voor verlenging en in dit geval verhuizing van bestaande klanten? Lijkt wel op de energiebranche waar ik ook elk jaar kan switchen voor korting ipv trouw blijven. Mochten er toch mogelijkheden zijn dan houd ik me aanbevolen, nu eerst maar eens de aanbiedingen bij de overige providers bekijken.
icon

Beste antwoord door Koen 20 maart 2017, 17:59

Hoi @mvroekel, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. We hebben inderdaad regelmatig acties met korting voor nieuwe klanten. Bestaande klanten bieden wij voordelen in de vorm van KPN Compleet . In jouw specifieke situatie zou je in plaats van je abonnement verhuizen, kunnen opzeggen. Vervolgens vraag je je abonnement opnieuw aan op je nieuwe adres. Houd er dan wel rekening mee dat je bestaande zaken zoals bijvoorbeeld e-mailadres(sen) en iTV opnames kwijtraakt.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +20
Hoi @mvroekel, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. We hebben inderdaad regelmatig acties met korting voor nieuwe klanten. Bestaande klanten bieden wij voordelen in de vorm van KPN Compleet . In jouw specifieke situatie zou je in plaats van je abonnement verhuizen, kunnen opzeggen. Vervolgens vraag je je abonnement opnieuw aan op je nieuwe adres. Houd er dan wel rekening mee dat je bestaande zaken zoals bijvoorbeeld e-mailadres(sen) en iTV opnames kwijtraakt.

Reageer